خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم چالوس:

عملکرد وزیر راه و شهرسازی قابل قبول است / منتقدان مشکلات را بشناسند و بعد قضاوت کنند

asdasd
کد خبر : ۴۳۹۶۸۸

رئیس فراکسیون دریایی مجلس با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی قابل توجه آزادراه تهران شمال شاهکار وزارت راه و شهرسازی است، گفت: منتقدان باید ابتدا مشکلات این حوزه را بشناسند و بعد قضاوت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قاسم احمدی لاشکی در مراسم عقد قرارداد سرمایه‌گذاری 36 هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی در بنادر ایران با بیان اینکه کارنامه عملکرد وزیر راه و شهرسازی در طول سه سال گذشته قابل قبول است، گفت: امروز شاهد انعقاد قرارداد 36 هزار میلیارد ریالی با حضور بخش خصوصی هستیم و این میزان سرمایه‌گذاری غیردولتی مایع خرسندی ما است.

وی با اشاره به کمبود منابع مالی گفت: فعال کردن بخش خصوصی در شرایطی که دولت با کسری منابع مواجه است اقدام بسیار مطلوبی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه ورود بخش خصوصی و انعقاد چنین پروژه‌هایی مصداق تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است ، گفت: باید از کسانی که در این شرایط مالی دولت برای آبادانی کشور تلاش می‌کنند قدرشناسی کرد.

وی با اشاره به حضور شرکت‌های خصوصی در اجرای پروژه‌های عمرانی گفت: ساخت آزادراه تهران – شمال و پیشرفت فیزیکی قابل توجه این پروژه را یک شاهکار می‌دانم و نشان دهنده عملکرد قوی وزارت راه و شهرسازی در این حوزه است.

رئیس فراکسیون دریایی مجلس ادامه داد: چندی پیش شاهد امضای قرارداد خرید هواپیما بودیم که این هم یک گام بلند در حوزه نوسازی ناوگان هوایی است.

وی همچنین با بیان اینکه عملکرد وزیر راه و شهرسازی قابل قبول است ، گفت: منتقدان باید مشکلات این حوزه را بشناسند و بعد درباره عملکردها قضاوت کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز