خبرگزاری کار ایران

نحوه پرداخت تسهیلات ارزی به طرح‌های تولیدی مشخص شد/ مناطق کمتر توسعه یافته در اولویت

asdasd
کد خبر : ۴۴۰۲۴۹

نماینده مردم در خانه ملت مقرر کردند صندوق توسعه ملی مناطق کمتر توسعه یافته را در اولویت پرداخت تسهیلات ارزی به طرح‌های تولیدی قرار دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نمایندگان در نشست علنی نوبت عصر امروز (چهارشنبه یکم دی ماه 95) مجلس شورای اسلامی و در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون تلفیق درخصوص لایحه برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران با ماده 10 لایحه مذکور با 151 رأی موافق، 10 رأی مخالف و 4 رأی ممتنع از مجموع 200 نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.

براساس ماده 10 لایحه مذکور، صندوق توسعه ملی مجاز است به طرحهای تولیدی افراد حقیقی و حقوقی غیردولتی با حداکثر مشارکت 49 درصد با سازمان های توسعه ای مشتمل بر سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ایدرو و  سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ایمیدر، سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرک های صنعتی، شرکت شهرک های کشاورزی و صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، شرکت ملی صنایع پتروشیمی و شرکت تخصصی برق حرارتی، در مناطق کمترتوسعه‌یافته سرمایه‌گذاری می‌نمایند، تسهیلات ارزی پرداخت نماید.

تبصره- سازمانهای توسعه ای مکلفند پس از سه سال از زمان بهره برداری سهام خود را در طرحهای مذکور به بخشهای خصوصی و تعاونی بر طبق قانون اجرای سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی واگذار نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز