خبرگزاری کار ایران

حمیدرضا مومنی خبرداد:

بهره برداری از 31 هتل 3 تا 5 ستاره در قشم تا پایان سال 96

مدیرعامل منطقه آزاد قشم گفت: 9 هتل با درجه‌بندی‌های 3 تا 5 ستاره تا پایان امسال و 22 هتل هم سال 96 در جزیره به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قشم، حمیدرضا مومنی در حاشیه افتتاح دومین نمایشگاه صنعت ساختمان  قشم در جمع خبرنگاران گفت: این میزان فضا در سه حوزه تجاری، گردشگری و مسکونی با پیشرفت‌های فیزیکی قابل قبولی در حال تکمیل  است.

وی با بیان اینکه سازمان منطقه آزاد قشم در بخش صنعت گردشگری برای ساخت 50 هتل مجوز صادر کرده، خاطرنشان کرد: 9 هتل با درجه‌بندی‌های 3 تا 5 ستاره تا پایان امسال و 22 هتل هم در سال 96 در این جزیره به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به اینکه بخشی از همه فعالیت‌های صنعتی از جمله صنایع نفت، گاز، انرژی، شیلات و دیگر صنایع بزرگی که در این منطقه در حال فعالیت هستند به محصولات صنعت ساختمانی نیاز دارند، افزود: دومین نمایشگاه صنعت ساختمان در قشم با هدف آشنایی فعالان اقتصادی با توانمندی‌های داخلی صنعت ساختمان کشورمان برگزار شده است.

مومنی یادآور شد: تا پایان امسال سه نمایشگاه دیگر به صورت هر ماه یک نمایشگاه در بخش‌های شیلات، گردشگری و خانه‌مدرن در این منطقه برگزار می‌شود.

وی همچنین به ارتباطات خوب تجاری بین قشم و کشور عمان اشاره کرد و گفت: ستاد نمایشگاه‌های منطقه آزاد قشم در تلاش است بهمن‌ماه امسال محصولات صنایع مختلف تولیدی در قشم را در نمایشگاه‌های عمان عرضه کند.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم تاکید کرد: برپایی نمایشگاه‌های داخلی و منطقه‌ای براساس تقویم نمایشگاهی که برای نخستین بار در این منطقه به اجرا در آمده، می‌تواند نقش مهمی در دلگرمی و تقویت فعالان صنعتی قشم ایفا کند.

به گزارش ایلنا، دومین نمایشگاه صنعت ساختمان  قشم با 30 غرفه در فضایی به مساحت 30 هزار و 500 مترمربع با هدف عرضه محصولات این صنعت دایر شده به مدت چهار روز تا سوم دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

کد خبر : ۴۴۰۳۵۸