خبرگزاری کار ایران

برای افزایش امنیت، تلگرام خود را دو مرحله‌ای کنید

با استفاده از روش‌های جلوگیری از هک شدن تلگرام توسط کسانی که تمایل زیادی به سیر و سیاحت در فضای مجازی اما خصوصی شما دارند می‌توان جلوگیری کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، اگر چه بحث هک تلگرام و اطلاعات شخصی که در این فضای اجتماعی وجود دارد به نظر کار سختی می آید؛ اما مطمئن باشید که با باز کردن یک فایل که برای شما ارسال شده است یا همان بدافزار حتی بدون هیچ نرم افزاری می‌شود به تلگرام شما دسترسی پیدا کرد؛ به همین خاطر است که با استفاده از روش‌های جلوگیری از هک شدن تلگرام توسط کسانی که تمایل زیادی به سیر و سیاحت در فضای مجازی اما خصوصی شما دارند می‌توان جلوگیری کرد.

برای جلوگیری از هک تلگرام بخش دو مرحله‌ای تلگرام را فعال کنید. برای این کار ابتدا باید از منوی Settings به Privacy and security بروید و در آنجا منوی two-step verification را انتخاب نمایید. روی گزینه "Set Additional Password"  کلیک کنید. رمز عبور خود را وارد کنید و روی گزینه "Next"  کلیک کنید. ایمیل خود را وارد کنید. ایمیل خود را مشاهده کنید. برای تایید رمزتان باید به ایمیل خود مراجعه کنید. پس از مراجعه به ایمیل خود، روی لینکی که تلگرام برای شما فرستاده کلیک کنید تا رمز دومرحله‌ای شما تایید شود.

گفتنی است که در دولت یازدهم علی رغم همه فشارهای بی‌وقفه به تیم دولت در وزارت ارتباطات مبنی بر مسدود شدن شبکه‌های اجتماعی؛ اما این وزارت ارتباطات بوده است که همواره در برابر فشارها مقاومت کرده است؛ تا جایی که مذاکرات متعددی با مدیران تلگرام انجام شد که همکاری این شرکت با دولت را میسر کرده است. با توجه به اهمیت مسئله امنیت فضای مجازی مدتی است شبکه پیام رسان تلگرام اقدامی جدید صورت داده و پیام‌های امنیتی خود را علاوه بر متن انگلیسی با ترجمه فارسی برای کاربران ارسال می‌کند؛ بنابراین پس از نصب تلگرام بر روی دستگاه جدید پیام‌ امنیتی دو مرحله‌ای کردن تلگرام به زبان فارسی برای کاربر ارسال می‌شود.

کد خبر : ۴۴۰۶۹۶