خبرگزاری کار ایران

آتش سوزی فازهای ٢٠ و ٢١ پارس جنوبی مهار شد

asdasd
کد خبر : ۴۴۱۲۹۲

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اشاره به حادثه آتش سوزی در فازهای ٢٠ و ٢١ پارس جنوبی گفت: با حضور به موقع نیروهای آتش نشانی، حادثه بدون تلفات جانی و بطور کامل مهار شده است.

به گزارش ایلنا، پایگاه اطلاع رسانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به نقل از مهدی یوسفی افزود: این آتش سوزی در ساعت ١:١٥ بامداد روز یکشنبه بر اثر ‎نشتی برج متانایزر رخ داد.

وی اضافه کرد: به محض وقوع این حادثه ستاد بحران منطقه ویژه پارس تشکیل جلسه داد که با همکاری و هماهنگی همه دستگاهها و شرکتهای مستقر در منطقه و از طرفی حضور به موقع نیروهای آتش نشانی ،حریق تحت کنترل در آمد و پس از آن نیز مهار شد.

حادثه هیچگونه تلفات و آسیبی نداشت

فرمانده ارشد ایمنی، بهداشت، محیط زیست، پدافند غیر عامل و مدیریت بحران منطقه ویژه پارس گفت: این حادثه هیچگونه تلفات و آسیبی نداشته است و تنها هفت نفر که بر اثر استنشاق دود ناشی از آتش اظهار ناراحتی می کردند درمان سرپایی شد ند و پس از عملیات خنک سازی آتش به طور کامل مهار شد.

حریق در مدت کمتر از  50 دقیقه مهار شد

جعفر دیناروند نیز شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران در عسلویه با بیان اینکه آتش سوزی در سایت نخست پارس جنوبی رخ داد اظهار داشت: آتش سوزی در اراضی روبروی سایت نخست پارس جنوبی رخ داد که سبب آتش گرفتن چوب و  پلاستیک و دیگر  پسماندهایی که در اطراف بود شد.

وی با بیان اینکه شدت وزش باد شعله آتش را به سوی تاسیسات هدایت می کرد گفت:وزش باد سبب سرایت آتش به درختان و گیاهانی که اطراف سایت بود شد که بلافاصله با اعزام آتش نشانان این حریق در مدت کمتر از  50 دقیقه مهار شد.

علت آتش سوزی در دست بررسی است

مدیر آتش نشانی سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی با بیان اینکه علت آتش سوزی در دست بررسی است افزود:خوشبختانه این آتش سوزی به پالایشگاه سرایت نکرد و خسارات و تلفاتی نداشت.

فارهای 20 و 21 طرح توسعه میدان گازی پارس جنوبی در شهرستان عسلویه استان بوشهر در دست اجرا و بهره برداری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز