خبرگزاری کار ایران

فرماندار تهران:

چاه‌های متخلف پایتخت شناسنامه دار می‌شود/ ممانعت از حفر چاه جدید غیرمجاز در تهران

چاه‌های غیرمجاز موجود هم باید شناسنامه‌دار شوند و شرکت آب منطقه‌ای تهران نیز باید نسبت به پلمب و پرکردن چاه‌های متخلف اقدام کند.

به گزارش ایلنا، فرماندار تهران با اشاره به آمادگی کامل شورای تامین پایتخت برای برخورد با چاه‌های غیرمجاز، گفت: چاه‌های متخلف موجود باید شناسنامه‌دار شوند و شرکت آب منطقه‌ای نیز باید نسبت به پلمب و پرکردن چاه‌های غیرمجاز اقدام کند.

"عیسی فرهادی" مسئول رسیدگی به وضعیت چاه‌های غیرمجاز پایتخت را وزارت نیرو و شرکت آب منطقه‌ای تهران دانست و افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته در جلسات مرتبط با این موضوع مقرر شده است تا اجازه حفر چاه غیرمجاز در تهران به هیچ عنوان صادر نشود.

وی ضمن بیان مطلب فوق تصریح کرد: چاه‌های غیرمجاز موجود هم باید شناسنامه‌دار شوند و شرکت آب منطقه‌ای تهران نیز باید نسبت به پلمب و پرکردن چاه‌های متخلف اقدام کند.

فرهادی با اشاره به آمادگی کامل فرمانداری و شورای تامین تهران برای برخورد با چاه‌های غیرمجاز پایتخت، ادامه داد: در شهر تهران چاه‌های متخلف به مراتب نسبت به سایر مناطق استان کمتر است و اغلب تخلفات مربوط به دشت‌های معروف اطراف تهران است که رسیدگی به وضعیت این مناطق نیز از سوی فرمانداری‌های این مناطق با امورات منابع آب در حال پیگیری است.

فرماندار تهران در پایان گفت‌و‌گوی خود با روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای تهران خاطرنشان کرد: برنامه ما بر دو اصل حفظ منابع کنونی آب و شناسایی چاه‌های غیر مجاز، پلمب و پرکردن آن استوار است.

 

کد خبر : ۴۴۱۵۲۷