خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل نمایشگاه‌های جنوب شرق کشور بیان کرد:

میزبانی از عمانی‌ها در نمایشگاه سال آینده/ برگزاری 16 نمایشگاه در سال 96

asdasd
کد خبر : ۴۴۲۵۶۸

مدیرعامل نمایشگاه‌های جنوب شرق گفت: امسال استقبال خوبی از نمایشگاه خودرو صورت گرفت به طوری که شرکت سایپا با تمام محصولات خود در این نمایشگاه حضور پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا، هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی خودرو با حضور فعال خودروسازان کرمانی  آغاز به کار کرد.

کرمان موتور خودروهای هیوندای 110 و 120 را به نمایش گذاشت. شرکت کارمانیا نیز خودروی برقی خود را که با دو ساعت شارژ برقی 400 کیلومتر پیمایش دارد را در معرض دید عموم قرار داد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی جنوب شرق کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در مورد این نمایشگاه اظهار داشت: با توجه به اینکه کرمان پتانسیل خوبی در بخش خودرو دارد سعی کردیم این نقش را به صورت تخصصی اجرا کنیم و بخش قطعات را از خودرو جدا کردیم.

فدایی تصریح کرد: امسال استقبال خوبی از نمایشگاه خودرو صورت گرفت به طوری که شرکت سایپا با تمام محصولات خود در این نمایشگاه حضور پیدا کرد.

وی ادامه داد: نمایشگاه کرمان دو سال است افتتاح شده و دارای 240 هکتار زمین است و از جهت مساحت، بزرگ‌ترین نمایشگاه کشور است. ما قصد داریم با برنامه‌ریزی جلو برویم و مطابق برنامه‌ریزی‌ها فاز دوم نمایشگاه از سال آینده آغاز خواهد شد و تا دو سال دیگر مساحت سالن‌های نمایشگاه کرمان سه برابر خواهد شد.

فدایی افزود: تلاش داریم نمایشگاه‌ها را به صورت تخصصی برگزار کنیم و در سال آینده 16 نمایشگاه را برنامه‌ریزی کرده‌ایم که در حوزه‌های معدن، کشاورزی، خودرو و صنعت ساختمان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: ما صحبت‌هایی با بازرگانان عمانی انجام داده‌ایم و آمادگی خود را برای میزبانی از آنها اعلام کرده‌ایم و امیدواریم در سال آینده شاهد اولین حضور عمانی‌ها باشیم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی جنوب شرق کشور در پایان تصریح کرد: استان کرمان تنها استانی است که چهار اثر ثبت شده در یونسکو دارد و ما بر همین اساس سعی داریم روی ظرفیت‌های کرمان در بخش گردشگری کار کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز