خبرگزاری کار ایران

افزایش 11 درصدی طول شبکه های توزیع برق مازندران

در این مدت 28 روستای زیر 20 خانوار فاقد برق از نعمت برق برخوردار شده‌اند که به‌طور متوسط ماهانه یک روستای زیر 20 خانوار بهره‌مند و رشد یک درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران از افزایش 11 درصدی طول شبکه‌های توزیع برق مازندران در دولت یازدهم خبر داد.

قاسم شهابی در این باره گفت: طی سه سال گذشته 859 کیلومتر شبکه فشار ضعیف و 531 کیلومتر شبکه فشار متوسط در حوزه توزیع برق مازندران احداث شده که ماهانه حدود 39 کیلومتر به‌طور متوسط به شبکه‌های توزیع برق مازندران افزوده شده که 24 کیلومتر این میزان به شبکه‌های فشار ضعیف و 15 کیلومتر به شبکه‌های فشار متوسط اضافه شده است.

وی همچنین از افزایش 17 درصدی تعداد ترانسفورماتورهای حوزه توزیع برق مازندران در این مدت خبر داد و افزود: طی این مدت سه هزار و 733 دستگاه با قدرت 313 هزار و 70 کیلوولت آمپر به ظرفیت ترانس‌های حوزه توزیع برق مازندران افزوده شده است که به طور متوسط ماهانه 104 دستگاه با ظرفیت 8 هزار و 696 کیلوولت آمپر به تعداد و ظرفیت‌های ترانسفورماتور افزوده شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران خاطرنشان کرد: طی سه سال گذشته 157 هزار و 226 مشترک به تعدا مشترکان این شرکت افزوده شده که نسبت به مدت مشابه سنوات گذشته رشد 10 درصدی را شاهد بودیم و به‌طور متوسط ماهیانه هشت هزار و 696 مشترک به تعداد مشترکات این شرکت افزوده شده است.

شهابی یادآور شد: همچنین در این مدت 28 روستای زیر 20 خانوار فاقد برق از نعمت برق برخوردار شده‌اند که به‌طور متوسط ماهانه یک روستای زیر 20 خانوار بهره‌مند و رشد یک درصدی را نشان می‌دهد.

وی بر نقش ارزنده مدیریت مصرف درگذر از پیک تابستان تاکید کرد و از مجریان پروژه‌های کاهش پیک و مدیریت مصرف خواست تا با فعالیت‌های مضاعف تمام سعی و تلاش خود را برای عبور از پیک تابستان به‌کار گیرند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران از تلاش شبانه‌روزی و ایثارگرانه مجموعه دلسوز این شرکت برای عبور از بحران‌ها تشکر و قدردانی و تصریح کرد و گفت: عشق و علاقه به مردم در این شرکت موج می‌زند و کارکنان زحمتکش این مجموعه با صداقت و حسن نیت در جهت رفع مشکلات مردم در تمام لحظات شبانه روز به‌ویژه در بحران‌ها حضور داشته و گوی سبقت را برای خدمت‌رسانی از یکدیگر می‌ربایند، زیرا در سازمانی خدمت می‌کنند که اصلی‌ترین نیاز مردم با دستان آن‌ها برطرف می‌شود و امروزه زندگی بدون برق یعنی توقف در زندگی است.

 

کد خبر : ۴۴۴۲۱۸