خبرگزاری کار ایران

اسدالله عسگر اولادی در گفت‌وگو با ایلنا:

آیت‌الله هاشمی پیچیدگی‌های اقتصادی بعد از انقلاب را آسان کرد/ او به راستی سردار سازندگی بود

اسدالله عسگراولادی گفت: بعد از انقلاب اقتصاد پیچیدگی‌های خاص خودش را داشت و بازار نگران بود و ایشان بسیاری از این پیچیدگی‌ها را آسان کرد.

اسدالله عسگر اولادی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در رابطه با شخصیت آیت‌الله هاشمی، گفت:   ایشان به راستی سردار سازندگی بودند و در این هیچ شکی وجود ندارد. واقعا به اقتصاد و سیاست کشور خدمت کردند به خصوص در  سیاست خارجی نقش ایشان فعال بود و همواره برای کشور وزنه به حساب می‌آمدند.

 عضو اتاق بازرگانی تهران تصریح کرد: روی هم رفته آقای هاشمی یکی از ستون های انقلاب بودند که متاسفانه امروز ایشان را از دست دادیم و امیدوارم غفران الهی شامل حال ایشان بشود.

 وی در خصوص نقش هاشمی در اقتصاد کشور گفت: تاثیر ایشان در اقتصاد غیر قابل بیان است و هنوز هم تصمیم‌های کلان اقتصادی ناشی از سیاست های ایشان است. هاشمی چه در 8 سالی که رئیس جمهور بود و چه دورانی که ریاست مجلس را بر عهده داشت برای اقتصاد زحمت زیادی کشید.

 عسگر اولادی در پایان تصریح کرد: تلاش ایشان همواره بر این بود که اقتصاد را پویا کند. خصوصا آن که  بعد از انقلاب اقتصاد پیچیدگی‌های خاص خودش را داشت و بازار نگران بود و ایشان بسیاری از این پیچیدگی‌ها را آسان کرد. در دوران پس از جنگ تحمیلی نیز با ایجاد تحول در اقتصاد سعی کرد کشور را به پویایی برساند. امیدوارم خداوند به سبب زحماتی که برای انقلاب و کشور کشیده است او را مورد رحمت خویش قرار دهد. 

کد خبر : ۴۴۷۵۱۰