خبرگزاری کار ایران

توزیع ماهانه چهار هزار تن گاز مایع در منطقه آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۴۴۷۸۲۱

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان غربی در همایش گاز مایع، گفت: در حال حاضر ماهانه بالغ بر ۴۰۰۰ تن گاز مایع در سطح مرکز و شهرهای شمالی استان آذربایجان غربی توزیع می شود.

به گزارش ایلنا، احمد مجرد در این گردهمایی که در سرمای پایدار و حاکم بر استان آذربایجان غربی و دسترسی آسان مشترکین نفت سفید شهری و روستایی به کپسول گاز مایع، برگزار شد، گفت: در حال حاضر میزان سهمیه تخصیص یافته گاز مایع به مشترکین نفت سفید شهری و روستایی مطلوب می باشد و باید شرکت های گاز مایع و پیمانکاران آمادگی لازم در شرایط بحرانی قطعی احتمالی جریان گاز طبیعی را داشته باشند.

وی تصریح کرد: امکان برخورد قانونی با شرکت های متخلف و عوامل توزیع گاز برای این شرکت فراهم است و با متخلفین برخورد و به کمیته تخلفات شرکت معرفی خواهند شد.

این مقام مسئول ضمن قددرانی از تعامل و همراهی و کنترل و نظارت سازمان صنعت،معدن و تجارت گفت: مردم نگران تامین گازمایع خود نباشند، با هماهنگی های به عمل آمده با سازمان صنعت، معدن و تجارت، بسیج و هلال احمر نسبت به توزیع کپسول گاز مایع در سطح شهر و روستاها اقدام شده است.

رئیس اداره نظارت بر کالا و خدمات سازمان صنعت،معدن و تجارت استان با حضور در این همایش، طی سخنانی گفت: نرخ مصوب کپسول یازده کیلویی ۵۹ هزار ریال بوده و باید کلیه عوامل توزیع گاز مایع با نرخ مصوب و شماره ۱۲۴ سازمان صنعت معدن و تجارت را بر روی خودروهای خود نصب کنند .

وقاری ضمن تاکید بر عرضه قانونمند، از فعال شدن بازرسی های روزانه در کلیه محورهای شهری و روستایی خبرداد و خاطرنشان ساخت: برای کلیه شرکت ها،پیمانکاران و عوامل توزیع گاز مایع پرونده صنفی باز شده و در صورت اولین تخلف و صدور جریمه، مبلغ جریمه از ضمانتنامه کسر خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز