خبرگزاری کار ایران

از سرگیری تردد ناوگان شرکت ملی نفتکش به قاره سبز / ناوگان نفتکش ایران به اروپا رسید

asdasd
کد خبر : ۴۴۹۲۲۹

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران از آغاز تردد کشتی‎های این شرکت به بنادر اروپا خبر داد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی و امور بینالملل شرکت ملی نفتکش ایران، مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران با بیان اینکه امروز و پس از حل شدن مشکلات بیمه، کلاس، پرچم و گواهینامه‎های بین‎المللی کشتی‏‎های ایرانی، شاهد دستاورد دیگر برجام در حوزه حمل و نقل دریایی کشور هستیم، از آغاز تردد ناوگان نفتکش کشورمان به بنادر قاره سبز خبر داد .

سیروس کیانارثی ضمن اعلام این خبر در سالگرد اجرایی شدن برجام افزود: با اجرای برجام و لغو تحریمها، تردد کشتیهای ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران به بنادر اروپایی که در دوران تحریم متوقف شده بود، از سرگرفته شد.

وی اسپانیا را نخستین مقصد اروپایی ناوگان نفتکش ایران در پسابرجام اعلام کرد و افزود: نخستین کشتی شرکت ملی نفتکش ایران که به یکی از شرکتهای بزرگ نفتی اسپانیا اجاره داده شده است چندی پیش در بندر الجسیراس این کشور پهلو گرفت.

کیان ارثی اضافه کرد: البته برخلاف برخی از اخبار منتشر شده، این کشتی بدون هیچگونه تاخیری محموله خود را در این بندر تخلیه و بندر مذکور را بدون هیچ توقفی ترک کرده است.

عضو هیات مدیره شرکت ملی نفتکش ایران سپس با اشاره به برنامهریزیهای این شرکت برای حضور موثر و قدرتمند در بازارهای بینالمللی و اروپایی ادامه داد: تردد کشتیهای این شرکت به سایر بنادر اروپایی نیز آغاز شده است که از جمله آن میتوان به از سرگیری تردد کشتیهای این شرکت به بنادر هلند اشاره کرد.

کیان ارثی اضافه کرد: هم اکنون دو فروند از کشتیهای نفتکش این شرکت در حال عزیمت به بنادر این کشور هستند.

وی با اشاره به استقبال کشورهای اروپایی به از سرگیری تردد ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران در بنادر این کشورها افزود: در آینده نزدیک، شاهد اضافهشدن کشورهای اروپایی بیشتری به مقاصد بینالمللی ناوگان نفتکش ایران خواهیم بود.

شرکت ملی نفتکش ایران با بهرهمندی از ناوگانی به ظرفیت 15.5 میلیون تن که از معتبرترین بیمه، کلاس، پرچم، گواهینامه‌ها و دیگر الزامات بینالمللی برخوردار است، بزرگترین شرکت کشتیرانی نفتی جهان به شمار میرود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز