خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر اقتصاد درحال برگزاری است؛

جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۴۴۹۵۷۸

جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان اصفهان با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی و جانشین فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی، معاونین وزیر، برخی مدیران عامل بانکها و مدیران ستادی این وزارتخانه، مدیران دستگاههای اجرایی استان و تعدادی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در محل استانداری اصفهان در حال برگزاری است.

به گزارش ایلنا، در ابتدای جلسه استاندار اصفهان   گزارشی از برگزاری جلسات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان اصفهان و اقدامات انجام شده در این خصوص ارائه کرد.

زرگر پور افزود: قبل از برگزاری این جلسه سه کارگروه تخصصی جهت بررسی کارشناسانه مسائل مربوطه تشکیل گردید که نتایج کارگروههای تخصصی در این جلسه ارائه خواهد گردید.

در ادامه این جلسه، معاون امور اقتصادی وزیر اقتصاد گزارشی از مصوبات انجام شده در کارگروههای تخصصی واگذاری ، مالیاتی و امور بانکی و کارگروه رفع موانع تولید که روز گذشته در استانداری اصفهان و اداره کل امور مالیاتی اصفهان برگزار شده بود ارائه کرد.

میرشجاعیان همچنین گزارشی از مصوبات جلسه مورخ 95/7/27 شورای راهبری اقتصاد مقاومتی استان اصفهان و نیز عملکرد محقق شده هر یک از مصوبات به تفکیک، ارایه کرد.

گفتنی است جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان اصفهان همچنان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز