خبرگزاری کار ایران

پیش فروش دی ماه محصولات ایران خودرو از روز شنبه

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۰۰۶

گروه صنعتی ایران خودرو شرایط پیش فروش انواع محصولات خود در دی ماه را با طرح های عادی، پلکانی و عمومی به همراه هدایای فروش اعلام کرد.

 به گزارش ایلنا، در این طرح ها، پیش فروش محصولات از روز شنبه 4دی تا تکمیل ظرفیت فروش محصولات ادامه خواهد داشت.

برمبنای این گزارش،‌ در طرح پیش فروش عادی، محصولات آریسان، پژو207، پژو206 در تیپ های 2 و 5 و صندوقدار، پژو 405، سمند، پارس، دنا، تندر90 دستی و اتوماتیک و وانت تندر، رانا و سوزوکی ویتارا در دو نوع دستی و اتوماتیک به مشتریان عرضه می شود.

در این طرح پیش فروش، موعد تحویل خودروها تیر تا مهر96 بوده و سود مشارکت در طرح 22 تا 26درصد برای انواع محصولات و سود انصراف نیز 20 تا 22درصد درنظر گرفته شده است.

در پیش فروش پلکانی چهار مرحله ای نیز که هدف از اجرای آن خرید مطلوب مشتری با بودجه کم است، محصولات خانواده پژو 206، پژو 405، پارس، دنا، سمند و رانا به متقاضیان عرضه می شود. موعد تحویل کلیه خودروها مرداد 96 و سود مشارکت نیز کاملا رقابتی و بین 23 تا 26درصد است. این طرح نرخ انصراف 22درصد را تضمین می کند.

همچنین در طرح پیش فروش عمومی دی ماه، انواع محصولات قابل عرضه ایران خودرو با موعد تحویل اردی‌بهشت تا دی ماه 96 و سود مشارکت حداکثر 26درصد و سود انصراف حداکثر 25درصد به مشتریان عرضه می شود.

متقاضیان می توانند برای بهره مندی از طرح های یادشده در زمان مقرر با مراجعه به سایت اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو به نشان ikco.iranecar.com نسبت به ثبت نام و خرید این محصولات اقدام کنند

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز