خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه چلوکباب و چلوخورشت در گفت‌وگو با ایلنا:

هزار واحد صنفی عرضه غذا بدون مجوز فعالیت می کنند

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۰۱۵

رئیس اتحادیه چلوکباب و چلوخورشت گفت: پرونده 650 واحد عرضه غذا توسط بازرس ها شناسایی و برای بازرسی اتاق اصناف ارسال شده است.

ناصر حسینی -رئیس اتحادیه چلوکباب و چلوخورشت- در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در واکنش به افرادی که در خیابان اقدام به فروش غذا می کنند، بیان داشت: معضل بیکاری موجب شده است که هر کسی در خانه خود اقدام به طبخ غذا کند و با این توجیه که نان آور خانه است به فعالیت خود تحت هر شرایطی ادامه دهد.

او افزود: با توجه به رشد جمعیت به خصوص در کلان‌شهرها شاهد این هستیم که واحدهای عرضه غذا به صورت قارچ گونه رو به افزایش هستند. در تولید غذا بحث کیفیت مواد اولیه مطرح می‌شود که در بسیاری از موارد بهداشت در آن رعایت نمی‌شود.

حسینی در پاسخ به این سوال که اتحادیه چه تعداد عضو با پروانه بهداشت تایید شده دارد؟ ، بیان داشت: 944 عضو ثابت در اتحادیه وجود داردکه پروانه فعالیت دارند و اداره بهداشت آنها را تایید کرده است؛ همچنین 28 بازرس هم در اتحادیه  فعالیت می کنند. حدودا هزار واحد صنفی نیز بدون مجوز در حال فعالیت هستند. از این تعداد پرونده 450 واحد برای اداره اماکن ارسال شده است و 650 واحد نیز توسط بازرس‌ها شناسایی و برای بازرسی به اتاق اصناف ارسال شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز