خبرگزاری کار ایران

بهره‌برداری از 12 پروژه برق‌رسانی در استان‌های فارس و بوشهر

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۰۲۸

12 پروژه مهم برق‌رسانی در استان‌های فارس و بوشهر در طلیعه سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط برق منطقه‌ای فارس وارد مدار می‌شود.

به‌گزارش ایلنا، هم‌زمان با فرارسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با همت و تلاش کارکنان شرکت برق منطقه‌ای فارس، با احداث و راه اندازی 12 پروژه مهم برق‌رسانی در استان‌های فارس و بوشهر با اعتباری معادل 31 میلیارد و 190 میلیون تومان، شرایط جدیدی در جهت تحقق برق پایدار و مطمئن در استان‌های فارس و بوشهر ایجاد خواهد شد.

صنعت برق فارس همچون سال‌های گذشته در برای تحقق اهداف وزارت نیرو، با استفاده بهینه از ظرفیت‌های معنوی، انسانی و علمی، در دستیابی به برق مطمئن و پایدار، گام‌های اساسی بر داشته است و به عنوان یکی از زیر بنایی ترین صنایع کشور، نوید به ثمر نشستن 12 پروژه برق رسانی، احداث و افزایش ظرفیت پست‌ها و احداث خطوط در سطوح ولتاژ مختلف با اعتباری معادل 31 میلیارد و 190 میلیون تومان را می‌دهد که از افتخارات شرکت برق منطقه‌ای فارس است.

 گفتنی است به شکرانه فرارسیدن سی و نهمین بهار انقلاب اسلامی، بهره‌برداری از پروژه‌های یاد شده، ضمن افزایش خدمات‌رسانی به مردم استان‌های پهناور فارس و بوشهر، تأمین برق مطمئن و پایدار را به ارمغان خواهد آورد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز