خبرگزاری کار ایران

افتتاح 15 پروژه شرکت آبفای خراسان جنوبی با 62 هزار میلیون ریال اعتبار

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۰۳۸

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی از افتتاح 15 پروژه همزمان با دهه فجر با اعتباری معادل 61 هزار و 920 میلیون ریال خبر داد.

به‌گزارش ایلنا،  "مهدی هاشمی مقدم" به پروژه‌های قابل افتتاح این مجموعه در دهه فجر اشاره کرد و گفت: بیشترین پروژه مربوط به مرکز استان با شش پروژه بوده که از جمله این پروژه‌ها می‌توان به آبرسانی به مجتمع‌های مسکونی مسکن مهر بیرجند (دادگستری و ارتش فاز 2 و بهزیستی و کویر تایر) با اعتبار 2 میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار و اجرای شبکه فاضلاب مسکن مهر بیرجند (بهزیستی و کویر تایر و بامداد باقران) با اعتبار 2 میلیارد و 440 میلیون ریال اعتبار اشاره کرد.

وی اجرای شبکه فاضلاب در خیابان‌های نارنج، صدف، پرستار و ابوریحان بیرجند با اعتبار 12 هزار میلیون ریال که از سال 92 آغاز شده بود، اجرای پروژه نشت‌یابی شبکه آب شرب شهر بیرجند، پروژه اصلاح شبکه پراکنده سطح شهر بیرجند و بازسازی انشعابات سطح شهر بیرجند با 4 میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار را از دیگر پروژه‌های قابل ارائه این شرکت در مرکز استان همزمان با دهه فجر عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی از بهره برداری از 3 پروژه در ایام مذکور در شهرستان مرزی نهبندان خبر داد و گفت: زون بندی و ساخت شیر فشارشکن در شهر نهبندان با اعتبار 5 میلیارد و 200 میلیون ریال از محل اعتبارات ماده 10 و 12 مدیریت بحران و خشکسالی، اجرای 5793 متر از زون بندی شبکه اصلی آب نهبندان و ساخت 19 حوضچه شیرآلات و پروژه ارتقا و بهسازی تله‌متری نهبندان شامل بهسازی بسترهای ارتباطی و کنترل کیفی، بهبود سیستم ذخیره سازی دوربین‌ها و اتصال به مرکز پایش استانی از جمله این پروژه‌ها است.

هاشمی‌مقدم از افتتاح پروژه نظارت تصویری و ارتقای تله متری شوسف با اعتباری معادل 450 هزار میلیون ریال در دهه فجر خبر داد و یادآور شد: این پروژه شامل بهسازی بسترهای ارتباطی و نصب دوربین در تاسیسات و ارتقای سامانه تله‌متری می‌شود.

وی طرح آبرسانی به شهر طبس مسینا را مشتمل بر احداث مخزن 2000 مترمکعبی و خط انتقال آب به طبس مسینا به طول 12 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 18 هزار میلیون ریال را مهم‌ترین پروژه این مجموعه از نظر میزان اعتبار عنوان کرد و گفت: عملیات اجرایی این پروژه از سال 91 آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی تقویت آبرسانی به شهرک‌های شمالی و مسکن مهر شهر قاین، حفاری و تجهیز و ساخت اتاقک سر چاه شماره 2 شهر سه قلعه، اصلاح و بازساری شبکه آب شرب آیسک، اصلاح و بازساری شبکه آب شرب سرایان و احداث دو باب حوضچه شیر فشارشکن این شهر را از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر عنوان کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز