خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه شرکت توانیر در پی قطعی برق شهرستان اهواز

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۵۷۴

در پی قطع برق ناشی از پدیده گرد و غبار و رطوبت شدید در اهواز و به دنبال آن قطع چند ساعته آب در این شهر، شرکت توانیر اطلاعیه ای را صادر کرد.

به گزارش ایلنا، در متن این اطلاعیه آمده است: به استحضار مردم شریف شهرستان اهواز می رساند که بروز پدیده ریزگردها به همراه رطوبت شدید و چسبندگی گرد و غبار برروی تجهیزات شبکه برق باعث شد که حوادث کم سابقه ای در شبکه انتقال برق آن شهرستان به وجود آید.

در این اتفاق که با طوفانی با سرعت 60 کیلومتر نیز همراه بود، تعداد 9 ایستگاه فوق توزیع و 6 دستگاه تراسفورماتور از مدارخارج شده و موجب خاموشی در شبکه برق شد.

لیکن از همان دقایق اولیه حادثه همکاران صنعت برق با هماهنگی کمیته مدیریت بحران در شرکت های برق منطقه ای و توزیع نیروی برق و  همکاری همه جانبه استانداری، شهرداری و سایر نهادهای ذیربط به رفع عیب از پست ها و شبکه انتقال پرداخت و خوشبختانه امروز کلیه مشکلات رفع شد و هم اکنون تمامی بخش های شهر اهواز برق دار شده است.

به علت گستردگی آلودگی و لزوم رفع آن ها از روی تجهیزات، زمان برقدار شدن مشترکین به درازا کشیده شد. بدین وسیله شرکت توانیر مراتب تشکر خود را به خاطر صبر و شکیبایی کلیه مشترکین عزیز اهوازی به پیشگاه آن مردم شریف و صبور تقدیم می دارد.

انشاءاله با همت و تلاش همکاران و خادمین صنعت برق در آن استان از بروز حوادث مشابه جلوگیری خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز