خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی در گفت‌وگو با ایلنا:

فراخوان سرمایه‌گذاری در فاز اول ترمینال ایرانشهر اعلان شد/ ۴۷ شرکت داخلی و خارجی اعلام آمادگی کردند

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۹۲۵

مدیر عامل شهر فرودگاهی حضرت امام با بیان این که 47 شرکت داخلی و خارجی برای سرمایه‌گذاری در فاز اول ترمینال ایرانشهر به ظرفیت 60 میلیون نفر اعلام آمادگی کردند، گفت: فاز اول ترمینال ایرانشهر با ظرفیت 25 میلیون نفر به زودی به سرمایه‌گذران متقاضی واگذار می‌شود.

محمود نویدی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با بیان این که امروز همایش سرمایه‌گذاری بین‌المللی ترمینال ایرانشهر برگزار شد، گفت: در این همایش فراخوان واگذاری فاز اول این ترمینال به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی اعلان شد.

وی ادامه داد: 47 شرکت داخلی و خارجی در این همایش شرکت کردند که 20 شرکت از فعالان بخش خصوصی داخل کشور و 27 شرکت از شرکت‌های اروپایی و آسیایی بودند.

نویدی ادامه داد: فاز اول این ترمینال 25 میلیون نفر ظرفیت دارد و واگذاری آن به سرمایه‌گذاران از امروز آغاز شد.

مدیرعامل شهر فرودگاهی حضرت امام با بیان اینکه ما سرمایه‌گذاران را برای ورود به این پروژه دعوت کردیم و نه پیمانکاران را ، گفت: در این همایش تعداد شرکت‌های خارجی از شرکت‌های داخلی برای ورود به پروژه ترمینال ایرانشهر بیشتر بودند و این نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاری بر روی فرودگاه ها هنوز برای شرکت‌های داخلی شناخته شده نیست.

وی افزود: باید سعی کنیم پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری در بخش فرودگاهی را افزایش دهیم و لازمه ارائه تضامن است.

وی تاکید کرد: فرودگاه‌ها می‌توانند کارخانه تولید ثروت باشند و ما باید این ظرفیت‌ها را به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی معرفی کنیم.

نویدی با اشاره به حضور شرکت‌های اروپایی و آسیایی در همایش سرمایه‌گذاری ترمینال ایرانشهر گفت: شرکت‌های اروپایی از کشورهای انگلیس ، ایتالیا ، آلمان ، سوئد ، هلند و فرانسه و شرکت‌های آسیایی از کشورهای کره جنوبی ، چین در این همایش حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز