خبرگزاری کار ایران

وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

ورود ۲ فروند هواپیمای ایرباس تا ۴ هفته آینده

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۳۴۵

وزیر راه و شهرسازی از ورود ۲ فروند هواپیمای جدید ایرباس تا ۴ هفته دیگر خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، عباس اخوندی  در حاشیه مراسم سالروز ورود امام راحل به فرودگاه مهرآباد گفت: چندی پیش اولین فروند از  ۱۰۰ فروند هواپیمای مورد معامله ایران‌ایر و ایرباس وارد کشور شد و تا ۴هفته دیگر ۲ فروند ایرباس جدید وارد می شود.

وی با اشاره به پروژه‌های حوزه‌های هوایی، دریایی ، ریلی و مسکن و شهرسازی گفت: در ایام دهه فجر در هر کدام از این حوزه‌ها اخبار خوبی برای مردم داریم .

آخوندی با بیان اینکه در بخش حمل و نقل دریایی اولین تجهیزات نو وارد بندر چابهار شد، گفت: تا دو ماه ‌آینده فاز یک بندر چابهار به بهره‌برداری می‌رسد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به دستاوردهای حوزه ریلی اظهار داشت: چهار خطه شدن مسیر ریلی تهران – کرج و سه خطه‌ شدن تهران – گرمسار تا پایان امسال به بهره‌برداری می رسد و امیدواریم پنج مرکز استان را به شبکه سراسری ریلی متصل کنیم.

وی همچنین درباره بازآفرینی شهری در کلانشهر تهران گفت: روز گذشته به همراه معاون اول رئیس جمهوری بازدیدی از محله سیروس تهران داشتیم و سیاست ما این است که باز آفرینی شهری را در تمام بافت‌های فرسوده اجرا کنیم.

وی ادامه داد: مقدمات اجرای بازآفرینی شهری فراهم شده و متقاضیان می‌توانند با پس‌اندازهای خود تسهیلات 11 درصدی دریافت کنند که تاکنون 136هزار حساب پس‌انداز در این حوزه افتتاح شده است.

آخوندی با اشاره به وضعیت مسکن مهر در شهرهای مختلف اظهار داشت: در بسیاری از استان‌ها پروژه مسکن مهر به پایان رسیده است و تلاش ما این است که با مصوبه شورای پول و اعتبار مسکن مهر پردیس را هم به اتمام برسانیم.

آخوندی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا در جلسه کمیسیون عمران حضور پیدا نکرده است گفت: در این باره از سوی روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی بیانیه‌ای صادر شده است که تمام جزئیات در آن بیانیه آمده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز