خبرگزاری کار ایران

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

ورود ۶ فروند هواپیمای جدید تا پایان سال/ ادامه مذاکرات با ATR بر سر قطعات یدکی

asdasd
کد خبر : ۴۵۵۵۲۴

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی دو فروند ایرباس تا یک ماه دیگر وارد ناوگان ایران ایر می شود، گفت: تا پایان سال 4 فروند ATR تحویل می گیریم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، اصغر فخریه کاشان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تا پایان سال 6 فروند هواپیمای جدید وارد ناوگان ایران ایر می‌شود، اظهار داشت:  2 فروند ایرباس 330 جدید در اسفند ماه از قراردادهای ایران ایر و ایرباس وارد ناوگان هوایی کشور می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین تا پایان امسال 3 تا 4 فروند ATR از کمپانی سازنده تحویل می‌گیریم.

فخریه کاشان با بیان اینکه مذاکرات با نمایندگان کمپانی هواپیما ساز ATR ادامه دارد، اظهار داشت: در روزهای آینده مجددا نمایندگان ATR به تهران می‌آیند و جلسات ادامه دارد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت:  مذاکرات با ATR  بر سر قطعات یدکی هواپیما ادامه دارد و مسائلی درباره موتورهای ATR داریم که در حال بررسی است و باید در این‌باره به تفاهم نهایی برسیم.

فخریه کاشان درباره زمان نهایی شدن قرارداد خرید هواپیما از ATR  افزود: موتورهای ATR ساخت کشور کانادا است و باید نسبت به قطعات یدکی و قرارداد این هواپیما مطمئن شویم، در این راستا پیگیری‌ها و جلسات ادامه دارد و یکسری نکات فنی است که باید بررسی دقیق شود.

وی گفت: باید مسائل در این باره بررسی و حل شود و هروقت مسائل دوطرف حل شد قرارداد منعقد می‌شود.

فخریه کاشان همچنین درباره ارزش قرارداد خرید 20 فروند ATR گفت: ارزش قرارداد خرید 20 فروند هواپیمای ATR ، 400 میلیون دلار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز