خبرگزاری کار ایران

هشدار به دارندگان خودرو/ بنزین فله ای نخرید، آلوده است

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۲۵۱

مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه اهواز نسبت به خریداری بنزین فله ای که در بشکه های پلاستیکی در جوار جایگاه های بنزین در اهواز و برخی شهرهای استان عرضه می شود، هشدار داد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز، مدیر منطقه نسبت به خریداری بنزین فله ای که در بشکه های پلاستیکی در جوار جایگاههای بنزین در اهواز و برخی شهرهای استان عرضه می شود هشدار داد و گفت: این نوع بنزین آلوده است و برای خودروها می تواند خطرساز باشد.

عبدالصاحب شمخانی در این خصوص از دارندگان خودروها خواست از خرید این نوع بنزین که به طور قطع دارای مشکل کمی و کیفیتی است، خودداری کنند و با قدری حوصله از جایگاههای بنزین که فراورده های آنان تحت نظارت مستمر شرکت پخش فراورده های نفتی می باشد بنزین خریداری کنند.

وی گفت: در موارد متعددی مشاهده شده که بنزین فله ای که به صورت غیرمجاز توسط برخی سودجویان عرضه می شودبا نفت سفید مخلوط است و خریداران این نوع بنزین توجه چندانی به آن ندارند. 

شمخانی با بیان اینکه بنزین یورو ۴ به رنگ سبز در همه جایگاه های کلانشهر اهواز توزیع می شود، افزود: در بسیاری از موارد، بنزین به رنگ قرمز توسط سودجویان عرضه می شود که اصولا' این نوع بنزین در اهواز وجود ندارد و احتمال اینکه این نوع بنزین به مواد غیرمجاز مخلوط باشد بسیار زیاد است      .

شمخانی در ادامه با بیان اینکه عرضه کنندگان غیرمجاز بنزین بدون هیچ مزاحمتی به کار خود ادامه می دهند اظهار کرد: چنانچه شهروندان از خرید بنزین غیرمجاز و آلوده خودداری کنند بساط این سودجویان خود به خود جمع می شود.

وی گفت: برای جمع آوری محل های عرضه بنزین آلوده کارگروهی در استان تشکیل شده که شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه اهواز یکی از اعضای آن است و این شرکت در حد توان برای جمع آوری محل های عرضه بنزین آلوده و غیرمجاز تلاش می کند.

برپایه این گزارش، بر اساس مصوبه هیات دولت، از دو سال پیش توزیع گازوئیل و بنزین یورو ۴ در کلانشهر اهواز با هدف کاهش میزان آلودگی این شهر شروع شده است   و

مصرف روزانه بنزین یورو ۴ در اهواز بین ۱,۳ تا ۱.۴میلیون لیتر و گازوئیل یورو ۴ حدود ۵۰۰هزار لیتر در روز است.

گفتنی است، گازوئیل و بنزین یورو ۴ مورد نیاز کلانشهر اهواز توسط ۱۲۰دستگاه تانکر نفتکش از پالایشگاه شازند اراک تامین می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز