خبرگزاری کار ایران

سروری:

تهران را نمی‌توان به صورت سنتی اداره کرد

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۱۸۲

مراسم تجلیل از شهدای آتش‌نشان توسط صنف تولیدکنندگان و فروشندگان تجهیزات ایمنی و آتش نشانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، پرویز سروری در این مراسم از لزوم رسیدگی به حادثه پلاسکو بدون جوسازی و حاشیه‌های صورت گرفته خبرداد.

این عضو شورای شهر تهران اظهارداشت: ما در این حادثه افرادی را از دست دادیم که جزو ذخایر کشور بودند و امیدوارم با بررسی که در این خصوص صورت می‌گیرد، نقاط ضعف را شناسایی کنیم.

او ادامه داد: باید با حوصله و دقت کامل حادثه پلاسکو مورد بررسی قرار گیرد واگر نیاز به اصلاح فرایندی بود سر فرصت و با دقت کامل اصلاحات صورت بگیرد و یا اگر در بعد قانونگذاری کمبودهایی داشتیم با هماهنگی مجلس این کمبودها رفع شود.

عضو شورای شهر تصریح کرد: این تصمیم‌ها اگر همراه با یک مدیریت انقلابی و قاطع نباشد، فایده‌ای نخواهد داشت. حادثه پلاسکو به ما ثابت کرد که کلان شهر تهران نیازمند مدیریت یکپارچه شهری است و این شهر نمی‌تواند به صورت سنتی اداره شود .

سروری تصریح کرد: امروز ما در مورد هر مساله‌ای که بخواهیم سوال کنیم باید ۱۰ نفر را مورد خطاب قراردهیم و هرکدام از آنها با نگرش متفاوت جواب متفاوت‌تری ارایه می‌هند. ما باید مطالبه گر این موضوع باشیم که شهر نیازمند مدیریت یکپارچه است .

عضو شورای شهر تهران با اشاره به امکان وقوع حوادث طبیعی در تهران گفت: ما از این نگران هستیم که اگر فردا در تهران زلزله ای رخ دهد وضعیت چه خواهد شد. حادثه پلاسکو در یک معبر عریض اتفاق افتاد  و تمام توان آتش نشانی ما مورد استفاده قرار گرفت حال اگر این اتفاق در بافت‌های فرسوده شهر و معبرهای تنگنا رخ دهد چه فاجعه‌ای رخ خواهد دارد.

وی در پایان تصریح کرد: امیدوارم با اراده‌ای که در شورای شهر وجوددارد هر چه زودتر این مسایل حل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز