خبرگزاری کار ایران

تحویل ۹میلیون و ۸۵۵ هزار لیتر نفتگاز به دو نیروگاه رشت و پره سر

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۴۷۰

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان خبر داد : عملیات سوخت رسانی به نیروگاه ها برای تولید برق استان در روزهای گذشته در اولویت سوخت رسانی منطقه بوده و در این راستا، نه میلیون و ۸۵۵ هزار لیتر نفتگاز به دو نیروگاه رشت و پره سر تحویل شده است.

به گزارش ایلنا، علی اصغر عباسی افزود : تا کنون پنج میلیون و ۹۴۲ هزار لیتر نفتگاز به نیروگاه پره سر و سه میلیون و ۹۱۳ هزار لیتر نفتگاز به نیروگاه سیکل ترکیبی رشت ارسال شده است.

عباسی خاطر نشان کرد : سوخت رسانی به نیروگاه سیکل ترکیبی رشت از طریق خط لوله و مستقیماً از انبارنفت شهید بهمنی مقدم رشت و به نیروگاه پره سر نیز از طریق نفتکش های جاده پیما انجام می شود.

وی ادامه داد : ارسال پنج میلیون و ۹۴۲ هزار لیتر نفتگاز به نیروگاه پره سر با اعزام ۲۴۰ دستگاه نفتکش سوخترسان و در مدت سه روز انجام شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان اعلام کرد : با افت چهار درجه ای دمای هوا در روزهای پایانی هفته گذشته، دو میلیون و ۵۶۱ هزار لیتر نفتگاز غیرنیروگاهی، شش میلیون و ۳۴۶ هزار لیتر بنزین ( سوپر و معمولی ) و ۶۹۶ هزار لیتر نفتکوره نیز در استان توزیع شده است.

عباسی اظهار داشت : همچنین طی سه روز اخیر ۴۸۵ هزار لیتر نفت سفید سهمیه نیمه دوم بهمن و نیمه اول اسفند سالجاری برای مصرف کنندگان نفت سفید ساکن مناطق فاقد گاز طبیعی ارسال شده است.

گفتنی است، میزان سوخت هوایپمایی (ATK) مصرفی در این ایام در استان گیلان، ۱۶۳ هزار لیتر بوده که ازطریق مرکز سوختگیری هواپیمائی شهید اسدپور تامین و به فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت تحویل شده است.

همچنین با توجه به افت دمای هوا و برف و یخبندان در سطح استان، شرکت ملی پخش  منطقه گیلان نسبت به توزیع چهار هزار لیتر گاز مایع ( LPG ) اقدام کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز