خبرگزاری کار ایران

سفیر کره جنوبی:

همکاری با ایران یک فرصت است/ ایران در آینده یک قدرت خودروسازی خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۷۶۳

سفیر کره جنوبی گفت: ایران کشوری برای فروش خودرو نیست بلکه یک شریک بسیار قدرتمند و قابل اطمینان است و رقیب خوبی برای همه خودروسازها خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، در همایش بین المللی خودرو سفیر کره جنوبی با برشمردن ظرفیت‌های بالای ایران در خودروسازی، کشورمان را یکی از قدرت‌های آینده خودروسازی عنوان کرد.

کیم سونگ‌هو ادامه داد: مشتریان ایرانی قادر و توانمند هستند و خودروهایی انتخاب می‌کنند که از همه نظر برای آنها صرفه اقتصادی داشته باشد.

وی ادامه داد: ظرفیت‌های صنعتی ایران بسیار بالا است. در این کشور از پیچ و مهره‌های کوچک تا موشک‌های بالستیک تولید می‌شود و نشان می‌دهد که بخش صنعت ایران از قابلیت‌های بالایی برخوردار است و اگر ما بخواهیم یک ماشین خوب  در ایران تولید کنیم به راحتی می‌توانیم از ظرفیت کشور استفاده کنیم.

وی با اشاره به جو بین‌المللی در خصوص ایران گفت: برخی‌ها ادعا می‌کنند که ریسک سرمایه‌گذاری در ایران بالا است اما همین کشور در آینده تبدیل به یکی از قدرت‌های خودروسازی خواهد شد و اگر خودروسازهای خارجی از این فرصت استفاده نکنند ضرر بزرگی خواهند کرد. همکاری با ایران نه تنها تهدید نیست بلکه یک فرصت است که کمترین فایده آن این است که شرکت‌ها را وارد یک بازار رقابتی خوب خواهد کرد.

سفیر کره جنوبی ادامه داد: ایران کشوری برای فروش خودرو نیست بلکه یک شریک بسیار قدرتمند و قابل اطمینان است و رقیب خوبی برای همه خودروسازها خواهد بود. صنایع خودرو در اروپا و آمریکا بدون رقابت نمی‌تواند پیشرفت کند ژاپن و کره نیز از این قاعده مستثنی نیستند و من فکر می‌کنم در ایران نیز به زودی شاهد این شرایط خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز