خبرگزاری کار ایران

قائم ارشد رنو:

به دنبال گسترش همکاری و تولید خودروی با کیفیت در ایران هستیم

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۸۰۷

قائم مقام ارشد شرکت رنو گفت:

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، قائم مقام ارشد شرکت رنو در همایش بین‌المللی خودرو از افزایش فروش این شرکت در دنیا خبر داد.

برنارد کامبییز گفت: سال گذشته 6 میلیون و 200 هزار خودروی رنو در سراسر جهان به فروش رسید که نسبت به سال گذشته این رقم افزایش پیدا کرد و حدود 37 درصد از فروش ما در آفریقا و هند بوده است به طوری که در قاره آفریقا رنو پرفروش‌ترین خودرو بوده است.

وی ادامه داد: ما در ایران نیز فروش خوبی داشتیم که این امر به سبب همکاری طرف ایرانی محقق شده است. ایران برای توسعه شرکت رنو یک ستون اصلی است و ما مایلیم با توجه به ظرفیت‌های خوب ایران این همکاری را گسترش دهیم.

وی ادامه داد: ماموریت ما در ایران ساده است و آن گسترش همکاری‌ها و تولید خودروی با کیفیت است. در ایران نیز مانند سایر کشورهای جهان ذائقه مشتریان در حال تغییر است. امروز 50 درصد مشتریان رنو از خدمات اینترنتی استفاده می‌کنند و بر همین اساس برنامه‌های گسترده‌ای برای استفاده از شبکه‌های آنلاین در حوزه فروش و خدمات پس از آن به صورت آنلاین تدارک دیده شده است.

وی تصریح کرد: اولویت اصلی ما رضایتمندی مشتریان است و برای این کار از شیوه‌های نوآورانه استفاده خواهیم کرد که به زودی با همکاری شریک ایرانی خود آن را در ایران خواهیم دید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز