خبرگزاری کار ایران

نائب رئیس اول سازمان نظام مهندسی در پاسخ به ایلنا:

۷۷ هزار مهندس در تهران شغل مهندسی ندارند

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۸۱۰

نائب رئیس اول سازمان نظام مهندسی گفت: از 122 هزار مهندس عضو سازمان نظام مهندسی بیش از 77 هزار مهندس در این حوزه فعالیت نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، الهه رادمهر در نشست خبری امرزو در پاسخ به سوال ایلنا مبنی بر اینکه چه تعداد از مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی مشغول به کار هستند، گفت: سازمان نظام مهندسی استان تهران 122 هزار عضو دارد، در حال حاضر از این تعداد 50 هزار مهندس پروانه اشتغال به کار دریافت کردند.

وی با بیان اینکه چیزی حدود 77 هزار مهندس در حوزه مهندسی مشغول به کار نیستند، گفت: افراد باید در آزمون پذیرفته و بعد وارد حرفه مهندسی شوند که سه سال پس از فارغ التحصیلی می‌توانند امتحان ورودی را بدهند.

نائب رئیس اول سازمان نظام مهندسی همچنین با اشاره به هفته مهندس در هفته اول اسفندماه گفت: سازمان نظام مهندسی برای برگزاری هفته مهندس برنامه‌‌های متعددی را در نظر گرفته است، ادامه داد: برگزاری نمایشگاه علمی و به نمایش گذاشتن آثار برتر مهندسان یکی از برنامه‌های هفته مهندس است.

وی افزود: همچنین در همایش روز مهندس از خانواده دو تن از شهدای آتش نشان پلاسکو که عضو سازمان نظام مهندسی بودند تقدیر به عمل می‌آید.

رادمهر ادامه داد: رونمایی از کتاب اخلاق مهندسی برگزاری دوره‌های آموزشی و بازدید از مگاپروژه‌های ساختمانی از سایر برنامه‌های روز مهندس است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز