خبرگزاری کار ایران

حضورگروه شرکت‌های صندوق بازنشستگی فولاد در بزرگترین گردهمایی فعالان اقتصادی ایران

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۴۴۵

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، نمایشگاه صندوق های بازنشستگی پیشران توسعه ملی با حضور دکتر شریعتمداری معاون  اجرایی رئیس جمهور، دکتر علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مهندس اکبر نوروزی مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد و جمعی از معاونین، مدیران و مدیران عامل شرکتهای تابعه صندوق در روز یکشنبه 24 بهمن ماه افتتاح شد.

بر اساس این گزارش، بسترسازی مقدمات پیشبرد برنامه توسعه اقتصادی کشور با رویکرد اقتصاد مقاومتی، گردهمایی هدفمند فعالان اقتصادی و ایجاد و توسعه زمینه‌های همکاری مشترک و هم‌افزار، ایجاد زمینه‌ جذب سرمایه‌گذاری خارجی در پروژه‌های پیش‌رو و ارائه‌ی تصویر کلان و نقشه حضور و فعالیت بنگاه‌های صندوق‌های بازنشستگی در چرخه ارزش افزوده، از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه سه روزه است.

در این نمایشگاه شرکت های تابعه صندوق بازنشستگی فولاد اعم از شرکت سنگ آهن مرکزی ایران ، شرکت خدمات عمومی فولاد ایران ، شرکت توسعه معادن و فلزات ، شرکت فولاد خراسان ، شرکت دخانیات ایران ، شرکت معادن زغالسنگ کرمان ، شرکت زغالسنگ پروده طبس ، شرکت معادن اسفندقه ، شرکت توسعه مرآت کیش ، شرکت سلامت بهداشت و درمان صنعت و معدن نوین و ستاد مرکزی صندوق حضور فعال دارند.

گفتنی است این نمایشگاه با حضور 20 هلدینگ تخصصی با بیش از 400 شرکت زیر مجموعه از روز یکشنبه ۲۴ بهمن‌ماه تا روزسه شنبه ۲۶ بهمن‌ماه به مدت سه روز در مصلای امام خمینی (ره) ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز