خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل نمایندگی رنو اعلام کرد؛

۱۹۹ میلیون تومان قیمت رنو کلئوس/ هفته اول اردیبهشت موعد واردات اولین محموله رنو کلئوس

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۷۹۲

ظهر امروز شرکت رنو جدیدترین خودروی خود را در حضور خبرنگاران رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، صبح امروز نمایشگاه بین‌المللی خودروی تهران پس از 11 سال وقفه افتتاح شد.

دراین نمایشگاه تمام خودروسازان داخلی و نمایندگی‌های خودروسازان بین‌المللی حضور دارند.

ظهر امروز شرکت رنو جدیدترین خودروی خود را در حضور خبرنگاران رونمایی کرد.

خودروی رنو کلئوس که در کلاس خودروهای شاسی بلند قرار دارد با حضور مقامات ارشد شرکت رنو از فرانسه و مدیران این نمایندگی در تهران رونمایی شد.

این خودرو که شباهت زیادی به تالیسمان دارد از خودروهای روز اروپا است.

در حاشیه این رونمایی جمشید حسینی، مدیرعامل نگین خودرو در جمع خبرنگاران گفت: دو ماه پیش ما اعلام کردیم که این خودرو را با قیمت کمتر از 200 میلیون تومان به بازار ایران عرضه خواهیم کرد و از آن تاریخ تا امروز قیمت درهم 14 درصد افزایش داشته است اما با این وجود ما سر حرف خود هستیم و این خودرو را با قیمت 199 میلیون و 500 هزار تومان در اختیار مشتریان قرار خواهیم داد.

وی ادامه داد: مطابق برنامه‌ریزی انجام شده اولین سری این خودرو که در حجم زیادی قرار است وارد شود در هفته اول اردیبهشت به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

وی تصریح کرد: رضایت مشتری برای ما از همه چیز مهم‌تر است و مطابق بخشنامه سازمان حمایت از مصرف کننده، سود ما مشخص است و بر همان اساس خودروهای خودرا به فروش خواهیم رساند. بعضی از اتفاق‌ها و عوامل در کنترل ما نیست. همچون تاخیر در ترخیص خودرو از گمرک. اما ما تلاش خواهیم کرد پیش مشتریان بدقول نشویم. ما در خوردوی تالیسمان اشتباهی کردیم و از 50 نفر برای تحویل 60 روزه پول کامل گرفتیم. این در حالی است که مطابق مصوبه سازمان حمایت از مصرف‌کننده باید به این افراد سود مشارکت تعلق گیرد. بر همین اساس همکاران ما ضمن معذرت‌خواهی از این افراد به ازای هر ماه 18 درصد سود پرداخت کرده‌اند.

در ادامه این نشست خبری مرتضایی مدیر مارکتینگ نگین‌خودرو گفت: این شرکت همزمان با افزایش فروش تولیدات رنو سعی در تجهیز نمایندگی‌های خود کرده است و امروز دارای 50 نمایندگی پس از فروش هستیم.

وی ادامه داد: در کلانشهرها نیز نمایندگی‌های ما تجهیز شده‌اند و 25 خودروی امداد در سراسر کشور مشغول به کار هستند. ضمن آنکه واحد جدید امدادی ما که با موتورسیکلت هستند راس کمتر از 10 دقیقه به مشتریان خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی با اشاره به رتبه پنجم شرکت نگین‌خودرو در خدمات پس از فروش گفت: ما متعهد هستیم و به مشتریان خود قول دادیم که در سال آینده رتبه یک سازمان بازرسی را به دست آوریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز