خبرگزاری کار ایران

توزیع ۳۰۰ میلیون لیتر نفت سفید در منطقه آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۲۱۷

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه خبرداد : از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه، بالغ بر یک و نیم میلیارد لیتر انواع فرآورده های نفتی در مرکز و شمال استان آذربایجان غربی عرضه شده که ۳۰۰ میلیون لیتر آن نفت سفید بوده است.

به گزارش ایلنا، احمد مجرد در دیدار و گفتگو با کارکنان عملیاتی انبار نفت منطقه با بیان خبر فوق، افزود : از ابتدای سال جاری بالغ بر ۳۰۰ میلیون لیتر نفت سفید به عنوان سوخت زمستانی در بین روستاییان توزیع شده است.

به گفته وی، استان آذربایجان غربی به عنوان بزرگترین مصرف کننده نفت سفید در کشور است و باید توجه جدی در تامین سوخت زمستانی انجام شود.

مجرد به بارش برف سنگین و برودت شدید هوا در استان اشاره کرد و گفت : با توجه به مسدود بودن بیش از ۲۵۰ روستای صعب العبور در استان و برودت شدید هوا در سردترین نقطه استان ( چالدران ) با منفی ۲۵ درجه،هموطنان عزیز با رعایت اصل صرفه جویی، مشکلی در مصرف سوخت گرمایشی خود نخواهند داشت.

وی با بیان اینکه ذخیره سازی مطلوب در همه نقاط صعب العبور منطقه انجام شده است، خاطرنشان ساخت : در حال حاضر جریان گاز طبیعی کلیه صنایع بزرگ و نیروگاه ها قطع بوده و سوخت جایگزین این صنایع در حال تامین است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفت بیان کرد : تاکنون بالغ بر ۳۱۰ میلیون لیتر سوخت مایع برای نیروگاه ها ارسال شده است.

وی در پایان از آمادگی منطقه در تامین سوخت مایع در صورت افت و قطعی گازدر سطح منطقه خبر داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز