خبرگزاری کار ایران

هشدار نسبت به فعالیت واحدهای غیرمجاز؛

مردم شماره قالیشویی‌های مجاز را از ۱۱۸ دریافت کنند/ مسئولیت تخلف با اتحادیه نیست + جدول قیمت مصوب اتحادیه

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۳۱۸

رئیس اتحادیه قالیشویان گفت: درحال حاضر ۳۵۰ واحد مجاز قالیشویی در سطح شهر فعال هستند.

حمید محمدی-رئیس اتحادیه قالیشویان- در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، نسبت به فعالیت قالیشویی‌های غیر مجاز در سطح شهر هشدار داد.

محمدی با اشاره به این که درحال حاضر ۳۵۰ واحد مجاز قالیشویی در سطح شهر فعال هستند بیان داشت: در ماه‌های بهمن و اسفند تعداد قالیشویی‌ها افزایش پیدا می کند. این ها بدون مجوز وارد خانه مردم می شوند. بعضی ها هم فقط جمعه ها قالیشویی می‌شوند و بدون مجوز و مکان استاندارد اقدام به پخش تراکت می‌کنند؛ اگر مردم هوشیار نباشند و قالیشویی های مجاز را انتخاب نکنند، هر اتفاقی که بیفتد اتحادیه پاسخگو نیست.

اودر ادامه تاکید کرد: مردم از طریق لیست اتحادیه قالیشویی های مورد نیاز را انتخاب کنند؛ همچنین در روزهای زوج آگهی قالیشویی های مجاز در روزنامه همشهری را مطالعه کنند و یا با شماره‌هایی که در ۱۱۸ ثبت شده است تماس بگیرند؛ چون این شماره ها  با صدور نامه از طرف اتحادیه ثبت شده است؛ این قالیشویی ها مجاز و قابل اطمینان است. در غیر این صورت مسئولیت تخلفات دیگر قالیشویی ها با اتحادیه نیست.

رئیس اتحادیه قالیشویان در رابطه با پلمپ قالیشویی های غیر مجاز گفت: اگر قالیشویی جا و مکان داشته باشد می توان آن را پلمپ کرد اما زمانی که قالیشویی با یک وانت انجام شود و تنها یک تلفن همراه وسیله ارتباطی است را تنها از طریق قوه قضاییه می توان پیگیری کرد.

محمدی با اشاره به اینکه نرخ خدمات قالیشویی نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد رشد داشته است، قیمت خدمات سال ۹۵ را به شرح جدول زیر اعلام کرد:

نوع کار(هر متر مربع) معمولی(تومان)

 

شامپو شوی(تومان)

 

درجه یک(تومان)

 

شست و شوی موکت معمولی ۷۰۰ ۱۱۰۰  ۱۲۵۰
شست و شوی موکت پرزدار و گل برجسته ۱۰۰۰ ۱۴۰۰  ۱۶۰۰

 

شست و شوی فرش دستبافت ۳۲۰۰ ۵۰۰۰ ۶۰۰۰
شست و شوی فرش دستبافت روشن اعلاء ۳۵۰۰ ۵۵۰۰ ۶۵۰۰
شست و شوی فرش گل ابریشم ۹۷۰۰ ۸۳۰۰ ۹۷۰۰
شست و شوی انواع فرش ماشینی ۲۰۰۰ ۳۰۰۰ ۳۵۰۰

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز