خبرگزاری کار ایران

وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به ایلنا:

۲ فروند ایرباس ۳۳۰ به سفرهای نوروز ۹۶ می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۷۸۰

وزیر راه و شهرسازی از ورود دو فروند ایرباس 330 تا پایان سال به ایران ایر خبر داد.

به گزاش خبرنگار اقتصادی ایلنا، وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه ایرباس 330 وارد ناوگان ایران ایر می‌شود، گفت: دو فروند ایرباس 330 وارد ناوگان ایران ایر می‌شود و در سفرهای نوروزی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

آخوندی با بیان اینکه امروز عملیات اجرایی 600 دوربین نظارت تصویری در جاده‌ها شروع شد، گفت: برای نظارت جاده‌های شریانی کشورمان نصب 1880 دستگاه دوربین نظارتی در دستور کار قرار گرفته است که از این تعداد امروز 600 دوربین در جاده‌های 21 استان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی افزود: از ساعت 12 شب گذشته در یک مسیری یک میلیون و 600 هزار تردد انجام شد که از این تعداد تردد شاهد ثبت 4 هزار تخلف بودیم که همین تعداد تخلف هم می‌تواند حادثه ساز باشد.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه به طور قطع استفاده از این سامانه ایمنی تردد را افزایش می‌دهد، گفت: در آستانه سفرهای نوروزی قرار داریم و هجم انبوهی از سفرها در این ایام انجام می‌شود و می‌ٱوانیم از طریق سامانه‌های هوشمند ایمنی تردد را افزایش دهیم.

آخوندی ادامه داد:‌ البته هدف ما از نصب این تعداد دوربین‌ها تنها کنترل نیست که اطلاعات واقعی جاده‌ها در اختیار شهروندان قرار دهیم.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: با نصب این تعداد دوربین و ایجاد این سامانه‌های هوشمند مسافرت و مردم می‌توانند اطلاعات تمام راه‌ها و جاده‌ها را در تلفن همراه خود داشته باشند.

وی افزود: به طور قطع با استفاده از این سامانه‌ها مردم می‌توانند زمان سفر خود را مدیریت کنند همچنین با توجه به شرایط می‌توانند مدت زمان سفر خود را پیش بینی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز