خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی:

عقد قرارداد نصب یک هزار و ۸۸۰ دوربین نظارتی به ارزش ۵۵۰ میلیارد تومان

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۸۱۶

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه با شرکت مبین برای نصب 880 دستگاه دوربین نظارتی قرارداد منعقد کرده‌ایم ، گفت: ارزش این قرارداد 550 میلیارد تومان است که شرکت مبین موظف است تا 8 سال از این دوربین‌ها نگهداری کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، داوود کشاورزیان مدیرعامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در مراسم بهره‌برداری از 527 دستگاه دوربین نظارتی در سراسر جاده‌های کشور گفت: از سال 93 بحث نصب دوربین‌های نظارتی در راه‌های شریانی کشور مطرح شد و در این رابطه با شرکت مبین قراردادی را منعقد کردیم.

وی افزود: دلیل انتخاب شرکت مبین این بود که این شرکت شبکه گیت‌های کشور را در اختیار داشت و به عنوان پیمانکار سازمان راهداری انتخاب شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در سال 94 با مصوبه شورای اقتصاد توانستیم قرارداد نصب هزار و 879 دوربین را منعقد کنیم، گفت: پیش از این وزارت راه و شهرسازی و پلیس راه 400 دستگاه دوربین نظارتی در سطح جاده‌های کشور نصب کرده بود که امروز با افتتاح 527 دستگاه دوربین تعداد 601 دستگاه دوریبن در راه‌های 21 استان کشور فعال شدند.

وی ادامه داد: در سال جاری سازمان راهداری نسبت به بهره‌برداری 74 دستگاه دوربین اقدام کرده بود امروز هم تعداد قابل توجهی از این دوربین‌ها در مرحله نصب هستند.

کشاورزیان با بیان اینکه طبق قرارداد شرکت مبین تا 8 سال مسئول نگهداری از دوربین‌های نظارت تصویری سراسر کشور هستند ، گفت: ارزش این قرارداد 550 میلیارد تومان است که بخشی از آن که تقریبا 750 میلیون تومان به احتمال زیاد شامل تعدیل می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سایر دستگاه‌ها هم می‌توانند اطلاعات استخراج شده از این دستگاه‌ها استفاده کنند،‌ گفت: از دیگر سامانه‌های مهم سازمان راهداری دستگاه‌های توزین بار در حال حرکت هستند که از این طریق می‌توان بار غیرمجاز کامیون‌ها را شناسایی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز