خبرگزاری کار ایران

مدیر مهندسی متن در گفتگو با ایلنا:

نفت نقشی در خشک شدن هورالعظیم ندارد/ عده ای بدنبال سیاسی کردن هور

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۲۲۸

مدیر مهندسی نفت شرکت متن گفت: وقتی مباحث سیاسی می شود، از مسیر صداقت خارج شده و قابل استناد نیست.

محمدرضا اسد، مدیر مهندسی نفت شرکت متن در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره برخی انتقادات به نقش نفت در خشک شدن و آلودگی هورالعظیم اظهار داشت: این اظهار نظر صحت ندارد زیرا ما برای جاده هایی که احداث کرده ایم هر دو کیلومتر کالورت و پل بنا کرده ایم تا ارتباط آب در دو طرف جاده قطع نشود.

وی افزود: همچنین اخیرا که  از سد کرخه آب بیشتری رها شد حتی برخی جاده ها و تاسیسات ما زیر اب رفت اما ما ارتباط آب را در حالی که کل منطقه زیر آب بود قطع نکردیم.

اسدی تصریح کرد: در حال حاضر ارتباط آب کاملا برقرار است تا جایی که از زیر پل قایق هم عبور می کند ضمن اینکه بخشی از مشکلات هور مربوط به خشکسالی های اخیر است.

 وی خاطرنشان کرد: اکنون عده ای دنبال مقصر هستند و وقتی مباحث به این شکل سیاسی می شود، از مسیر صداقت خارج شده و قابل استناد نیست.

مدیر مهندسی نفت شرکت متن با اشاره به اینکه شرکت نفت هزینه های زیادی متقبل شده تا با کمترین آسیب زیست محیطی پروژه ها را اجرایی کند، تاکید کرد: برخی مطالباتی دارند که وقتی برآورده نمی شود جوسازی می کنند.

وی با اشاره به اینکه تلاش و هزینه هایی که شرکت ملی نفت برای مباحث زیست محیطی داشته غیرقابل انکار است، بیان کرد: قبلا نخاله چاه هایی که در اهواز حفاری می شد  در همان جا دپو می شد اما اکنون ضایعات حفاری در آن منطقه دیده نمی شود و کوچکترین اثری از بقایای آن وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز