خبرگزاری کار ایران

طرح خدمات و امداد نوروزی سایپا آغاز به کار کرد

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۳۱۹

پناهی تصریح کرد: در این طرح بیش از 6500 نفر مشارکت دارند و علاوه بر آن 450 نمایندگی مجاز با بیش از 4500 نفر پرسنل در سراسر کشور به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، در مراسم آغاز طرح خدمات و امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا مدیرعامل امدادخودروی این شرکت از 720 واحد امدادی در جاده‌های امسال خبر داد.

بهزاد پناهی گفت: طرح امدادهای نوروزی از 25 اسفند تا 14 فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت و در این طرح بیش از 720 واحد امدادی مشتمل بر 252 پایگاه روزانه برون‌شهری، 52 پایگاه شبانه‌روزی، 86 پایگاه درون‌شهری، 220 دستگاه واحد امدادی روزانه و شبانه پیمانکار و 114 دستگاه خودروی سوار جهانگردی در سراسر کشور به منظور ارائه خدمات امدادی برای هموطنان گرامی فعالیت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: در این طرح بیش از 6500 نفر مشارکت دارند و علاوه بر آن 450 نمایندگی مجاز با بیش از 4500 نفر پرسنل در سراسر کشور به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

پناهی در خصوص نحوه امدادرسانی این گروه خودروسازی گفت: ما به کلیه خودروهای تولیدی گروه اعم از خودروهایی که گارانتی یا وارانتی دارند و دارای اشتراک امداد عمومی شرکت امدادخودروی سایپا هستند خدمات خواهیم داد.

مدیرعامل امداد خودرو در پایان گفت: هموطنان می توانند در تمام طول شبانه‌روز  با شماره تلفن 096550  با امدادخودرو تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز