خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه رستوران‌داران درگفت‌وگو با ایلنا:

رستوران‌ها نباید تا اردیبهشت افزایش قیمت داشته باشند/ به واحدهای دارای مجوز مراجعه کنید

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۰۵۰

رئیس اتحادیه رستوران‌داران گفت: در هفته اول نوروز بازرسی های ما ادامه داشت و اکیپ‌های بازرسی برای نظارت فعالانه عمل کردند.

رئیس اتحادیه رستوران داران و دارندگان سلف سرویس در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره وضعیت رستوران‌ها در ایام تعطیلات نوروز گفت: ما به تمام واحدهای زیر نظر اتحادیه ابلاغ کردیم که اجازه هیچ گونه افزایش قیمتی را در این ایام ندارند. ضمن این که بازرسی های اتحادیه و تعزیرات نیز در نوروز ادامه دارد.

علی اصغر میر ابراهیمی ادامه داد: با توجه به افزایش حداقل حقوق کارگر و نرخ تورم اعلامی از سوی بانک مرکزی به طور حتم اندکی افزایش قیمت خواهیم داشت اما این اتفاق در اردیبهشت ماه رخ می‌دهد و در ایام عید افزایش قیمت نداریم و مسافران نوروزی بدانند هر گونه افزایش قیمت از سوی رستوران‌ها تخلف است.

 وی ادامه داد: در هفته اول نوروز بازرسی های ما ادامه داشت و اکیپ‌های بازرسی برای نظارت  فعالانه عمل کردند.

 میرابراهیمی با اعلام اینکه این اتحادیه، تفاهم نامه‌ای را با سازمان دامپزشکی تهران به امضا رسانده اظهار داشت: مطابق این تفاهم نامه ما به عنوان ممیز این سازمان عمل خواهیم کرد و گزارش‌های خود را به صورت مکتوب به این سازمان ارائه خواهیم کرد.

 وی تصریح کرد: بازرسان ما با مراجعه به رستوران‌ها در دوره های یک ماهه  تا 45 روزه  از مواد اولیه و گوشت‌هایی که این واحدها مصرف می کنند نمونه گیری خواهند کرد و آنها را به آزمایشگاه ارجاع خواهیم داد و نتیجه آزمایش را به صورت مکتوب به سازمان دامپزشکی ارائه خواهیم کرد.

 رئیس اتخادیه رستوران داران و دارندگان سلف سرویس ضمن توصیه به مردم برای تهیه غذا از مراکز دارای مجوز گفت: در روزهای نوروز که مردم مسافرت می‌روند برای تهیه غذا حتما به سراغ واحد هایی بروند که دارای مجوز و پروانه بهداشت هستند و کارگران آن رستوران هم حتما کارت بهداشت داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز