خبرگزاری کار ایران

وزیر صنعت:

طرح زغال کک طبس تا سه ماه آینده تکمیل می شود

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۷۱۰

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: طرح زغال کک در خراسان جنوبی در مراحل نهایی است و تا سه ماه آینده به اتمام می رسد.

به گزارش ایلنا؛ نعمت زاده در مراسم افتتاح همزمان طرح های خراسان جنوبی طرح زغال کک طبس تا سه ماه آینده تکمیل می شودافزود: توسعه معادن سنگ زغال در این استان که در معدن پروده ال سی آن باز شده و امیدواریم تا آخر سال به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به سفر اخیر خود در دی ماه سال گذشته به این استان، افزود: با هماهنگی انجام شده با آستان قدس رضوی قول مساعد داده شده که یک واحد بزرگ تولید سنگ های ساختمانی برای صادرات در این استان احداث شود.
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: به علت اینکه سنگ این معادن به صورت خام صادر می شود قرار شده یک کارخانه سنگ راه اندازی شود که مقدمات آن فراهم شده است.
نعمت زاده افزود: با توجه به اهمیت معادن در این استان، از 2 هزار و 500 کیلومتر نقشه برداری هوایی از معادن انجام شده که نتایج و معادن شناسایی شده امسال اعلام می شود.
وی گفت: سال گذشته با کمک نظام بانکی توانستیم 220 میلیارد تومان برای صنایع کوچک، متوسط و صنایع کشاورزی تسهیلات پرداخت کنیم که بیش از 400 واحد موفق به دریافت این تسهیلات شدند.
وی با بیان اینکه یک سرمایه گذار خارجی در خوسف یک واحد کوچک چدن راه اندازی کرده که در حال اتمام است ابراز امیدواری کرد: این تعاملات ادامه یابد تا صنایع کوچک نیز پا به پای صنایع بزرگ تولید را افزایش دهند.
نعمت زاده افزود: مجوزهای لازم در اواخر سال گذشته از محیط زیست و سایر دستگاه ها اخذ شده که امیدواریم مورد حمایت مسئولان قرار گیرد تا زنجیره فولاد قاین در این استان تکمیل شود.
وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین با اشاره به ظرفیت تولید 27 هزار تن لاستیک در کارخانه لاستیک سازی بیرجند گفت: طرح توسعه این کارخانه با ظرفیت 40 هزار تن مجوز گرفته و در شرف انعقاد قرار داد است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز