خبرگزاری کار ایران

معظمی خبر داد:

قرارداد رنو تا دوهفته دیگر امضا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۰۸۳

سال ۱۳۹۶ کمربندها را محکم تر می بندیم و تلاش می کنیم با عزمی راسخ تر و توکل بر خدا آنچه را که در سال ۹۵ کاشتیم بخشی از آن را به نتیجه برسانیم .

به گزارش ایلنا به نقل از ایدرو، معظمی رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در مراسم آغاز سال کاری ۹۶ با بیان اینکه سالی را که پشت سر گذاشتیم هم برای کشور و هم برای ایدرو موفقیت آمیز بود گفت : سال ۹۶ را با جدیت بیشتری آغاز می کنیم.

وی افزود : مقام معظم رهبری سال ۹۶ را سال تولید و اشتغال نام گذاری کردند که به دو مقوله تولید و اشتغال اشاره کردند که این تکلیف بزرگی است که بخشی از آن به ایدرو برمی گردد . اشتغال را ماباید به بخش خصوصی کمک کنیم که کار ایجاد شود.

وی با بیان اینکه ، سال گذشته سال سختی برای ایدرو بود تصریح کرد : سال ۱۳۹۶ کمربندها را محکم تر می بندیم و تلاش می کنیم با عزمی راسخ تر و توکل بر خدا آنچه را که در سال ۹۵ کاشتیم بخشی از آن را به نتیجه برسانیم .

وی گفت : ابتدای سال ۹۶ بحث هلی کوپتر را با روس ها نهایی کردیم ، بحثی که کشور سال های طولانی دنبال می کند ، در سال گذشته بحث قرارداد رنو بود که به دلیل طولانی شدن مذاکرات موفق نشدیم که قرار داد را تا یایان سال ۹۵ امضا کنیم و ان شاءالله در این دوهفته کاری قرارداد را امضاء می کنیم.

دکتر معظمی گفت : امسال دو سه تا افتتاح داریم . امسال کارهای بزرگ سرمایه گذاری که شده ، کارهای اجراییش را دنبال می کنیم ، فاز ۱۷ و ۱۸ به زودی افتتاح می شود ، فاز ۱۴ امروز فعال شده ، فازی که ۳ سال خوابیده بوده امروز ۶۵۰۰ نفر در آن مشغول به کار هستند .امروز ایدرو در سطح کلان کشور مطرح شده است . امروز مقامات عالی رتبه کشور از ایدرو انتظار دارند .

رئیس ایدرو در پایان سخنان خود اظهار کرد : ضمن تبریک مجدد به شما ، ان شاءالله برای همه شما سال پرخیر و برکتی باشد و کشور هم شاهد موفقیت و پیشرفت هرچه بیشتر باشد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز