خبرگزاری کار ایران

وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد؛

واردات گوشت از برزیل ادامه پیدا می‌کند

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۴۹۶

وزیر جهاد کشاورزی گفت: سه ماه پیش یک کشتارگاه برزیلی از نظر دامپزشکی ما مشکل داشت که همین امر موجب عدم همکاری ما با آنها شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، وزیر جهاد کشاورزی در جمع خبرنگاران در محل وزارت جهاد کشاورزی بیان داشت: برای واردات گوشت از برزیل مشکلی نداریم و اگر کشتارگاهی خلاف اصول کشور ما باشد کار با آنها را متوقف می‌کنیم.

او در خصوص صادرات گوشت فاسد از برزیل به برخی کشورها و توقف واردات گوشت برزیلی توسط این کشورها بیان داشت: برخلاف سایر کشورها در کشتارگاه های خارج از کشور، روحانی ناظر بر ذبح شرعی و دامپزشک داریم و کشتارگاه‌هایی که توسط کشورهای دیگر واردات گوشت از آنها ممنوع شد جزو کشتارگاه‌هایی که برای ایران کار می‌کنند نیستند.

او در ادامه درخصوص خرید تضمینی گندم بیان داشت: از روز گذشته خرید تضمینی گندم در کشور آغاز شده است و پیش بینی می‌شود 11 میلیون تن گندم در سال جاری خریداری شود و به همین خاطر باید در خصوص صادرات گندم هم فکر کنیم.

حجتی اظهار داشت: همچنین ماهانه 500 میلیارد تومان از محل فروش گندم به نانوایی‌ها و کارخانجات آرد به دست می آید و هشت هزار و 200 میلیارد تومان در بودجه برای خرید تضمینی گندم پیش‌بینی شده است و مابقی نیز از طریق بانک‌ها تامین می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز