خبرگزاری کار ایران

آب و برق خراسان وصل است / برای قطعی آب و برق آمادگی داریم

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۰۲۳

گزارش ها حاکی از این است که بدنبال وقوع زلزله 6 ریشتری در استان خراسان رضوی خوشبختانه هیچگونه مشکلی در تأسیسات آب و برق استان بوجود نیامده است.

به‌گزارش ایلنا، به‌دنبال وقوع زلزله 6 ریشتری در استان خراسان رضوی، مهندس «حسین اسماعیلیان» مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان خراسان رضوی با اشاره به زلزله 6 ریشتری استان خراسان رضوی که در ساعت 10.39 دقیقه اتفاق افتاد، گفت: این زلزله بیشتر در شهرهای فریمان، سرخس، تربت جام و شهرستان مشهد مقدس احساس شده که بلافاصله اکیپ‌های کارشناسی برای برآورد خسارات احتمالی به سامانه‌های آب آشامیدنی به این شهرها اعزام شدند که در حال پایش چاه‌ها، خطوط انتقال و شبکه‌های آب شهری هستند ولی تا این لحظه در حوزه آب شهری هیچ مشکلی وجود نداشته است.

«محمد دانشگر» مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی نیز با اشاره به اینکه مرکز این زلزله در روستای سفید سنگ شهرستان فریمان بوده است، گفت: دو روستای دو قلعه بر اشک و القور که از توابع شهرستان فریمان هستند بین 60 تا 80 درصد تخریب شده‌اند ولی به تاسیسات آبرسانی روستایی آسیبی وارد نشده است.

وی افزود: اکیپ‌هایی از متخصصان آب و فاضلاب روستایی در تمامی نقاط آسیب دیده استان خراسان رضوی حضور دارند تا چنانچه مشکلی در آب شرب این مناطق ایجاد شود بلافاصله مرتفع کنند ولی تا این لحظه کوچک‌ترین مشکلی در زمینه آب شرب روستایی ایجاد نشده است.

زلزله باعث قطعی برق در شبکه برق استان خراسان رضوی نشده است

«محمدرضا مزینی» مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان رضوی با اشاره به وضعیت برق استان پس از وقوع زلزله 6 ریشتری امروز، اظهار داشت: بررسی گزارش‌های مرکز دیسپاچینگ نشان می‌دهد تاکنون هیچگونه قطعی برقی در شبکه برق استان خراسان رضوی ناشی از زلزله بوجود نیامده است.

وی افزود: تاکنون در شبکه 20 کیلوولت گزارشی مبنی بر خاموشی گزارش نشده است و برای اطمینان بیشتر و برآورد خسارت‌های احتمالی، ارزیاب‌ها به مناطق زلزله زده اعزام شده‌اند.

وی تصریح کرد: وضعیت کنونی شبکه برق در کل استان خراسان رضوی پایدار است و نیروهای ما برای رسیدگی به هرگونه قطعی احتمالی برق در ساعات آتی در آماده باش کامل هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز