خبرگزاری کار ایران

واکنش نعمت زاده به ثبت نام احمدی‌نژاد برای انتخابات ریاست جمهوری:

تصمیم نهایی را مردم و نظام خواهند گرفت

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۲۱۸

نعمت زاده در مورد ثبت نامهای ریاست جمهوری گفت: آنچه حائز اهمیت است تاکید همه و به خصوص مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا محمدرضا نعمت زاده در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران در مورد ثبت نام‌های امروز انتخابات ریاست جمهوری به خصوص ثبت نام آقایان احمدی نژاد و بقایی گفت: من درست خبر ندارم اما در مسیری که می‌آمدم یکی از دوستان این خبر را دادند. تصمیم نهایی در این خصوص با مردم و نظام است.

وی در پاسخ به این پرسش که انتخابات ریاست جمهوری این دوره را چطور ارزیابی می‌کنید؟ ، افزود: صحبت و اظهار نظر در خصوص این موارد هنوز زود است و باید کمی زمان داد تا همه ثبت نام کنند.

وزیر صنعت تصریح کرد :آنچه حائز اهمیت است تاکید همه و به خصوص مقام معظم رهبری است و آقای روحانی نیز در مازندران مطرح کردند هر چه بیشتر در حوزه های انتخاباتی حضور داشته باشیم به دنیا نشان خواهیم داد که ملت در مسائل کلان کشور وحدت کلمه داشته و علاقمند به پیشرفت کشور هستند.

وی افزود: مسلما سعی می‌شود افرادی انتخاب شوند که بتوانند برای پیشبرد امور کشور و اهداف نظام بیش از دیگران مؤثر باشند .

نعمت زاده در مورد قراردادهای ایران با خودروسازان خارجی‌ نیز گفت: آمار و اطلاعات و بازدیدها همه مثبت بوده و صنعت خودرو رو به پیشرفت است بالاخص بعد از فرمایشات رهبری در تاکید بر تولید و اشتغال باید در ابتدا با قاچاق مبارزه شود .

وزیر صنعت خاطر نشان کرد: در حال حاضر مردم بیش از گذشته امیدوار شده‌اند و در این خصوص کارآفرینان ‌و تولیدکنندگان نیز مشتاق تولید هستند و مردم نیز بیشتر به سمت کالاهای داخلی رو آورده‌اند. در مورد کیفیت نیز رضایت بیشتری نسبت به قبل به وجود آمده و تولیدکنندگان نیز راضی‌تر از قبل هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز