خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی:

رشد مصرف سوخت بیانگر رشد اقتصادی است/ افزایش 6.5 درصدی مصرف سوخت در کشور

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۹۰۲

ریاحی با اشاره به رشد اقتصادی بیش از 8 درصد در کشور افزود: افزایش مصرف بنزین نشان می دهد که چرخه اقتصادی روان تر شده و در نتیجه کشور به سوخت بیشتری نیاز دارد.

منصور ریاحی مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با اشاره به رشد مصرف بنزین در کشور گفت: با توجه به وارد شدن حدود یک میلیون و 300 هزار خودرو به چرخه حمل و نقل کشور، میزان مصرف بنزین نیز در حدود 6.2 تا 6.5 درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به رشد اقتصادی بیش از 8 درصد در کشور افزود: افزایش مصرف بنزین نشان می دهد که چرخه اقتصادی روان تر شده و در نتیجه کشور به سوخت بیشتری نیاز دارد.

ریاحی با اشاره به آمار مصرف بنزین در روزهای تعطیلات نوروز اظهار داشت: در مرحله اول تعطلات و سفرها از 25 اسفند تا اول فروردین میزان مصرف بنزین به 93 و نیم میلیون لیتر رسید و در فاز دوم یعنی از اول تا 13 فروردین به 85.7 میلیون لیتر رسید.

وی با اشاره به رشد 5.5 درصدی مصرف بنزین در تعطیلات نوروز خاطرنشان کرد: ذخیره سازی در حمل و نقل ریلی، جاده ای و هوایی  شرایط خوبی داشت و البته همه این سه بخش رشد مصرف داشتند به طوری که در بخش حمل و نقل هوایی بیش از 5.5 درصد رشد پرواز و سوخت داشتیم که این امر بیانگر این است که هر قدر امار مصرف بالا برو صنعت توریسم کشور نیز رشد داشته است.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز