خبرگزاری کار ایران

ایلنا گزارش می‌دهد؛

آموزش استفاده از قابلیت مکالمه صوتی رایگان تلگرام پس از فیلترینگ + عکس

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۸۴۵

در این خبر به شما آموزش خواهیم داد تا پس از فیلترینگ قابلیت مکالمه صوتی رایگان تلگرام بتوانید از آن براحتی هر چه تمام استفاده کنید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، قابلیت مکالمه صوتی رایگان در ساعت 22 روز چهارشنبه هفته گذشته، 23 فروردین ماه طبق توییت پاول دروف، مدیر عامل تلگرام به صورت رسمی برای کاربران ایرانی فعال شد اما پس از عرضه این قابلیت شاهد چندین مورد اختلال سرور به دلیل ترافیک بسیار بالای کاربران ایرانی بودیم اما در ساعت 14 روز جمعه مصادف با 24 فروردین ماه بالاخره این پیام رسان به صورت همگانی از سوی اپراتورهای موبایل ایران، همراه اول، ایرانسل و رایتل مسدود شد و در ساعت 16 همان روز نیز این مسدودسازی با انتشار جوابیه‌هایی به پایان رسید.

همچنین در روز 28 فروردین ماه، قابلیت مکالمه صوتی تلگرام به صورت سراسری از سوی اپراتورهای موبایل و ارائه دهندگان اینترنت خانگی به دستور مقامات قضایی و به دلایل نامعلومی فیلتر شده است اما هنوز هم راه حلی برای استفاده از این قابلیت کاربردی وجود دارد.

آموزش استفاده از قابلیت مکالمه صوتی رایگان تلگرام پس از فیلترینگ + عکس

کاربران ایرانی برای استفاده از قابلیت مکالمه صوتی تلگرام به گفته مدیر عامل تلگرام، تنها می‌توانند از نرم افزارهای فیلترشکن مانند سایفون، لنترن و ... استفاده کنند تا همچنان بتوانید از مکالمه صوتی با کیفیت، با امنیت بالا و رایگان تلگرامی لذت ببرید. لازم به ذکر است که اتصال به اینترنت و روشن بودن نرم افزار های ضد فیلتر برای دو طرف برای انجام تماس ضروری است و در غیر این صورت تماس برقرار نخواهد شد.

آموزش استفاده از قابلیت مکالمه صوتی رایگان تلگرام پس از فیلترینگ + عکس

قابلیت مکالمه صوتی تلگرام که از بستر اینترنت استفاده می‌کند با استفاده از مصرف حجم پایین اینترنت، کیفیت بالای تماس  و امنیت رمز نگاری شده یک رقیب جدی برای مکالمه از طریق اپراتورهای موبایل در کشور ایران است.

در واقع طبق بررسی‌های انجام شده توسط خبرگزاری ایلنا، استفاده از قابلیت مکالمه صوتی دارای صرفه اقتصادی بسیار بالایی حتی با استفاده از نرم افزارهای ضد فیلتر است چرا که شما می‌توانید با یک بسته اینترنت 200 مگابایتی یک روزه همراه اول با قمیت 1/500 تومان، بسته اینترنت 200 مگابایتی یک روزه ایرانسل با قیمت 1/200 تومان و بسته اینترنت 200 مگابایتی یک روزه رایتل با قیمت 2/000 تومان اقدام به مکالمه با بالاترین کیفیت ممکن تا 4 ساعت یعنی در حدود  240 دقیقه از طریق تلگرام تماس صوتی با افراد مورد نظر خود داشته باشید که این میزان نسبت به هزینه مکالمه درون و برون شبکه‌ای بسیار پایین‌تر و نشان از صرفه اقتصادی آن مخصوصا در زمان استفاده از اینترنت نامحدود خانگی دارد.

جالب است بدانید که تلگرام برای تمامی کاربران در سراسر جهان قابلیت مکالمه صوتی تلگرامی را به صورت رایگان و بدون محدودیت عرضه و فعالسازی کرده است اما برخی کشورها چون ایران و عربستان سعودی اقدام به مسدود سازی آن کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز