خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان فنی حرفه‌ای کشور:

ضرورت افزایش مهارت منابع انسانی حوزه حمل و نقل

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۸۷۲

رئیس سازمان فنی حرفه‌ای کشور گفت: با افزایش مهارت منابع انسانی در حوزه حمل و نقل می‌توانیم اشتغال را به پایداری برسانیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، محمدامین سازگارنژاد در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری آموزشی بین سازمان فنی حرفه‌ای و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به ضرورت ارتقای مهارت منابع انسانی که در حوزه حمل بار و مسافر فعال هستند، گفت: سالانه تعداد زیادی از هموطنانمان در جاده‌ها به دلیل تصادفات کشته و مصدوم می‌شوند و بخشی از این تصادفات به دلیل نداشتن مهارت است.

رئیس سازمان فنی حرفه‌ای کشور با بیان اینکه امروز سرعت و دقت باهم معنا پیدا می‌کنند ، گفت: باید مهارت افراد شاغل در حوزه حمل و نقل جاده‌ای افزایش پیدا کند و این یک خدمت به توسعه و بهره‌وری کشور است.

سازگارنژاد با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درباره تولید و اشتغال اظهار داشت: حمل و نقل جاده‌ای حوزه‌ای بسیار مناسب برای ایجاد اشتغال است و فراهم کردن بستر کار در این حوزه با حضور بخش غیردولتی امکان‌پذیر است.

وی افزود: در این حوزه نیاز به ارتقای مهارت افراد وجود دارد و به طور قطع پایداری در اشتغال با افزایش مهارت ممکن می‌شود.

سازگارنژاد با اشاره به ورود فناوری‌های آی تی و آی تی  سی  به حوزه حمل و نقل جاده‌ای  گفت:‌ به طور قطع رانندگان با ورود فناوری به حوزه حمل و نقل جاده‌ای می‌تواند جابجایی‌ها را با ایمنی بیشتر و مطمئن‌تر انجام دهند اما موضوع مهم این است که این افراد باید مهارت استفاده از فناوری‌های جدید را داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز