خبرگزاری کار ایران

کردی:

در برق‌رسانی روستایی به بالاتر از استانداردهای جهانی رسیده‌ایم/ سال 96؛ سال جهش در زمینه توسعه انرژی‌های نو

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۹۱۸

مدیرعامل توانیر گفت: با اجرای طرح های برق‌رسانی روستایی در دورترین روستاهای کشور به وضع مطلوب و بالاتری از استانداردهای جهانی رسیده‌ایم.

به‌گزارش ایلنا، «آرش کردی» مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به اجرای پروژه برق رسانی روستایی در سال گذشته، اظهار داشت: روستاهای بدون برق بالای 10 خانوار درسال گذشته 580 روستا اعلام شده بود که بعداً به 625 روستا رسید که امیدواریم جشن برق دار شدن تمام روستاهای بالای 10 خانوار را به‌زودی برگزار کنیم که یک موفقیت برای صنعت برق محسوب می‌شود.

وی گفت: در برق‌رسانی روستایی به وضع مطلوب و بالاتر از استانداردهای جهانی رسیدیم و این در حالی است که بیشتر این  روستاها در نقاط صعب العبور  قرار داشتند و  شاید اگر همکاری مجلس نبود نمی‌توانستیم به چنین موفقیت بزرگی دست پیدا کنیم.

کردی افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های امسال رسیدگی ویژه به برق خوزستان است که امیدواریم بتوانیم در سال جدید پایداری شبکه برق این استان را به حداکثر برسانیم.

وی تصریح کرد: اجرای کلی طرح‌های تولید پراکنده رسیدگی به وضع نیروی انسانی، هوشمند سازی، بهبود خدمات کاهش زمانی برق‌رسانی و رسیدگی به اشتراک‌های معوق از دیگر برنامه‌های توانیر در سال جدید است.

مدیرعامل توانیر در مورد طرح‌های نیمه تمام صنعت برق در سال گذشته،  خاطرنشان کرد: عمده طرح‌های ما در دست اجراست ولی طرح‌هایی در اولویت است که در زمان پیک موثرتر باشد و در این زمینه تحرک مالی خوبی در صنعت برق در سال گذشته با کمک دولت صورت گرفت که امیدواریم امسال نیز با حمایت‌های دولت تحول اقتصادی خوبی درصنعت برق در زمینه تهاترها و پرداخت تفاوت قیمت‌ها داشته باشیم.

کردی تأکید کرد: پیش بینی می‌شود در سال جدید جهش خیلی خوبی در زمینه توسعه انرژی‌های نو در کشور داشته باشیم و در سال جدید بایستی چابک تر از سال‌های گذشته در این زمینه حرکت کنیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز