خبرگزاری کار ایران

بانک ملی ایران:

کلاهبرداری 50 میلیارد ریالی در کرج مربوط به هشت ماه پیش است

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۱۴۴

بانک ملی ایران اعلام کرد: موضوع کلاهبرداری 50 میلیارد ریالی (5 میلیارد تومانی) در یکی از شعب این بانک در کرج مربوط به 8 ماه پیش بوده است.

به گزارش ایلنا از تارنمای بانک ملی ایران با ارائه توضیحاتی در این زمینه که به تازگی در برخی رسانه ها انعکاس یافته، آورده است: پس از اطلاع حراست و بازرسی بانک ملی ایران از وقوع کلاهبرداری مالی در یکی از شعب شهرستان کرج با استفاده از کارت‌های مرابحه و جعل امضای مشتریان مراتب به مراجع قضایی و انتظامی استان در شکایتی اعلام شد.

همچنین حساب‌هایی که وجوه کلاهبرداری شده به آن واریز شده بود براساس حکم قضایی مسدود شده و روند وصول مبالغ کلاهبرداری شده به حساب بانک ملی ایران در حال انجام است.

بر این اساس تاکنون 5 نفر درخصوص این پرونده دستگیر شده‌اند.

بر اساس این گزارش کارت های اعتباری بانکی مرابحه یا کام، از مهر ماه امسال در شبکه بانکی کشور اجرایی شد؛ بر اساس بخشنامه اعلامی بانک مرکزی بانک ها می توانند پس از اعتبارسنجی مشتریان خود، این کارت ها را در سه سطح طلایی (500 میلیون ریال)، نقره ای (300 میلیون ریال) و برنزی (100 میلیون ریال) برای مشتریان خود صادر کنند.

براساس برنامه بانک مرکزی، این کارت ها قرار است در آینده جایگزین پرداخت وام های خرد در نظام بانکی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز