خبرگزاری کار ایران

امیر بهمنی در گفت‌وگو با ایلنا:

درآمد شهرداری قالیباف عمدتا از ۴ درصدی‌ها بوده است/ قالیباف بیشترین خدمات شهری را به ۴ درصدی‌ها داد

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۵۴۹

امیر بهمنی گفت: در حال حاضر شاهد توزیع نامناسب امکانات شهری در مناطق مختلف شهر هستیم. عمده خدمات شهری تاکنون توسط شهرداری به 4 درصدی‌ها داده شده و نه 96 درصدی‌ها. من از آقای قالیباف می‌پرسم که برای 96 درصدی‌ها چه کرده‌اید؟

امیر بهمنی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در خصوص ادعای قالیباف مبنی بر تفکیک جامعه به 4 درصدی‌ها و 96 درصدی‌ها گفت: آقای قالیباف در حالی این ادعا را مطرح می‌کند که درآمد شهرداری تهران در طول مدت ریاست قالیباف عمدتا از 4 درصدی‌ها بوده است. جالب اینجاست که ایشان در انتخابات علیه 4 درصدی‌ها شعار می‌دهند. به نظر من تفکیک و جداسازی ملت به این شکل اصلا درست نیست شاید بسیاری از این 4 درصدی‌ها از کارخانه‌داران و صنعتگران کشور باشند که برای مملکت شغل ایجاد کردند. به تعبیر زیبای آقای روحانی دولت باید دولت صد در صدی‌ باشد.

دکتر بهمنی گفت: مهم‌ترین بحث در اقتصاد، تخصیص منابع محدود به نیازها و خواسته‌های نامحدود است ما شاهد این هستیم که در شهرداری قالیباف منابع محدود به صورت نادرست تخصیص داده شد مثلا در پروژه طبقاتی اتوبان صدر 700 هزار میلیارد هزینه شد. به عنوان یک شهروند می‌پرسم این پروژه چه کمکی به رفع ترافیک کرد؟

این کاندیدای انتخابات شوراها همچنین افزود: باید به هنرمندان کمک کرد و فضاهایی در سطح شهر ایجاد کرد که هنرمندان بتوانند اجراهای هنری داشته باشند. این هم به اقتصاد هنر و هم به اقتصاد شهری کمک می‌کند. در طول مدت شهرداری آقای قالیباف یکی از خدمات وی ایجاد پاساژها و مال‌های بزرگ با هزینه‌های میلیاردی و با کمک میلیادرها در مناطق خاص شهر بوده است.

امیر بهمنی گفت: در حال حاضر شاهد توزیع نامناسب امکانات شهری در مناطق مختلف شهر هستیم. عمده خدمات شهری تاکنون توسط شهرداری به 4 درصدی‌ها داده شده و نه 96 درصدی‌ها. من از آقای قالیباف می‌پرسم  که برای 96 درصدی‌ها چه کرده‌اید؟

وی گفت: همچنین در حال حاضر شاهد بدهی‌های انباشته شهرداری به پیمانکاران هستیم که این مساله باعث ایجاد مشکلات عدیده‌ای شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز