خبرگزاری کار ایران

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی:

بانک کشاورزی مصوبه مجلس در مورد بخشودگی سود و وجه التزام بدهکاران را اجرا کرد

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۶۸۳

تخصیص 10 هزار میلیارد ریال اعتبار توسط دولت به بانک کشاورزی برای اجرای مرحله دوم تبصره 35 قانون بودجه و همچنین تشکیل فوری ستاد فرماندهی به منظور مدیریت و تسریع روند اجرا در بانک کشاورزی بسیار مسرت بخش و قابل تجلیل است.

به گزارش ایلنا؛ علی اسماعیلی نماینده مردم نور و محمودآباد و دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بعدازظهر دوشنبه 18 اردیبهشت با حضور در محل ستاد فرماندهی اجرای مرحله دوم بخشودگی سود و وجه التزام تسهیلات در بانک کشاورزی، گفت: بانک کشاورزی تنها بانکی است که توانست قانون مصوب مجلس و دستورالعمل تبصره 35 ابلاغی بانک مرکزی مبنی بر بخشودگی سود و وجه التزام بدهکاران را اجرا کند.

  اسماعیلی با بیان این مطلب افزود: تخصیص 10 هزار میلیارد ریال اعتبار توسط دولت به بانک کشاورزی برای اجرای مرحله دوم تبصره 35 قانون بودجه و همچنین تشکیل فوری ستاد فرماندهی به منظور مدیریت و تسریع روند اجرا در بانک کشاورزی بسیار مسرت بخش و قابل تجلیل است.

وی تصریح کرد: تشکیل ستاد فرماندهی اجرای مرحله دوم بخشودگی سود و وجه التزام تسهیلات در بانک کشاورزی در نخستین روز از ابلاغ این دستورالعمل، نشان دهنده مدیریت جهادی ، وحدت رویه و همدلی در این بانک است.

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که یاری رساندن به محرومان، اقشار کم درآمد ، کشاورزان و تولیدکنندگان زحمتکش، بالاترین خدمت است افزود: اعتقاد دارم با این روند، هدفی که بانک کشاورزی در اجرای بهینه این دستورالعمل دنبال می کند قطعا محقق خواهد شد.

اسماعیلی در پایان سخنان خود پیش بینی کرد کشاورزانی که توانایی پرداخت بدهی خود را ندارند استقبال چشمگیری از این مصوبه خواهند کرد و بانک کشاورزی همچون گذشته با اطلاع رسانی و آمادگی کامل در اجرای این دستورالعمل موفق خواهد بود.

شایان ذکر است؛ طبق این دستورالعمل، مشتریان بانک کشاورزی که بدهی آنان کمتر از 250میلیون ریال (25 میلیون تومان) است درصورت تسویه نقدی اصل بدهی، سود و وجه التزام بدهی آن ها بخشوده خواهد شد.

بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته شعب این بانک به صورت تمام وقت آماده خدمت رسانی به مشتریان خواهند بود و علاوه بر آن میز امداد با هدف مشاوره،راهنمایی و  پاسخگویی به شعب و مشتریان در مرکز ارتباط سبز این بانک (شماره تلفن 81301-021) ایجاد شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز