خبرگزاری کار ایران

شعارهای برخی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری برنامه های در حال اجرای دولت یازدهم است

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۹۸۵

وزارت جهاد کشاورزی در پاسخ به اظهارات دو نفر از نامزد های انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد که شعارهای این نامزدها در مناظره سوم ، از برنامه های در حال اجرای دولت یازدهم است.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی،متن توضیحات مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی به شرح زیر است:

شناسایی و فعال سازی ظرفیت های جدید تولیدی در حوزه کشاورزی کشور از جمله راهبردها و برنامه های دولت تدبیر و امید بوده است و در این راستا توسعه آبزی پروری دریایی با فناوری پرورش ماهی در قفس به میزان یک میلیون تن در آب های شمال و جنوب کشور و آب های داخلی شناسایی شده و از سال 94 اجرای این طرح ملی آغاز و در سال 1395 نزدیک به 20 هزارتن ماهی به این روش تولید شده و پیش بینی تولید سالانه 50 هزارتن به این شیوه در سال های بعد در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی است.

در ادامه این گزارش با اشاره به پیش بینی تولید 200 هزارتن ماهی به شیوه پروررش در قفس در برنامه ششم ،آمده است:توسعه ،تولید و فرآوری گیاهان دارویی متناسب و سازگار با اقلیم از دیگر برنامه های وزارت جهاد کشاورزی در راستای ظرفیت های جدید تولیدی در کشاورزی است و اجرای آن ضمن افزایش تولید و اشتغال در کشور موجب بهره مندی تولیدکنندگان از ارزش افزوده می شود.

این گزارش اضافه می کند: پس از توافق برجام و توسعه همکاری های بین المللی، انتقال تکنولوژی های جدید فرآوری و توسعه بازارهای صادراتی گیاهان دارویی در دولت یازدهم از سوی وزارت جهاد کشاورزی به طور ویژه پیگیری شده است.

این گزارش می افزاید: برای اجرای این دو طرح مصوب اقتصادی مقاومتی از سوی وزیر جهاد کشاورزی مجری ویژه تعیین شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز