خبرگزاری کار ایران

تحویل واحدهای مسکن مهر به ساکنان بهشت کوهپایه‌ای/ تحویل و افتتاح ۱۱۷۵ واحد مسکن مهر در پردیس

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۳۸۹

در آستانه ماه مبارک رمضان ۱۱۷۵ واحد مسکن مهر با حضور قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر در شهر جدید پردیس تحویل و افتتاح شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی امروز سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت در آستانه ماه رمضان بهشت کوهپایه‌ای شهر جدید پردیس میزبان احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر و اعضای هیأت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید شد.

همچنین امروز  ۸۸۵ واحد از فاز ۱۱ تحویل داده شد و ۲۹۰ واحد در فاز ۸ افتتاح شد. مهرآبادی در نخستین دقایق حضور در شهر جدید پردیس به بازدید واحدهای فاز ۱۱ رفت و سپس از تندیس پروژه‌های مسکن دره بهشت (فاز ۸) در ۲۹۰ واحد به پیمانکاری جهاد نصر زنجان رونمایی کرد.

واحدهای این فاز ۱۰۶ متر خالص و ۱۳۰ متر همراه با مشاعات را شامل می‌شوند و با هزینه‌ای بالغ بر ۲۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و محوطه‌سازی با هزینه حدود ۲ میلیارد تومان اجرایی شده‌اند که جمع اعتبار هزینه شده برای کل ۱۱۷۵ واحد افتتاحی امروز ۱۳۰ میلیارد تومان بوده است.قرار شده در قالب پروژه‌های محله‌محور توسط ۳ یا ۴ پیمانکار واحدهای آموزشی، تفریحی و فرهنگی این فازها مهیا شود.

در این برنامه قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی، شرکت عمران شهر جدید پردیس را مکلف کرد که تا میلاد امام حسن  (ع) ۳ هزار واحد دیگر را تحویل دهد. همچنین  به طور نمادین کلید و سند یک واحد مسکن مهر توسط قائم‌مقام وزیر به خانواده پیریایی تحویل داده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز