خبرگزاری کار ایران

عضو انجمن شرکت های مهندسی و ساخت صنعت نفت مطرح کرد:

سنگ اندازی دلواپسان در برداشت از میادین مشترک، به نفع حریف

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۸۴۳

افشار گفت: انتخاب روحانی تنها راهی است که می تواند تداوم قانون مداری در کشور باشد نمونه آن بهبود محیط کسب و کار است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، افشار  عضو انجمن شرکت های مهندسی و ساخت صنعت نفت در نشست خبری ستاد نفت و انرژی روحانی گفت: طبق قانون و آنچه که در قراردادهای جدید نفتی گنجانده شده بخش خصوصی داخلی حتما باید در پروژه ها مشارکت داشته باشد. اما می بینیم که بعضا برای ورود فناوری و سرمایه گذاری به کشور موانعی ایجاد می کنند در حالی که اگر قراردادها دو سال پیش منعقد می شد ما چقدر می توانستیم از مخازن مشترک برداشت داشته باشیم و به نفع مردمان عمل کنیم و اکنون چقدر حریف برداشت داشته که این یک خیانت اگر نباشد عدم النفع بزرگ است.

وی تاکید کرد: انتخاب روحانی تنها راهی است که می تواند تداوم قانون مداری در کشور باشد نمونه آن بهبود محیط کسب و کار است که در دولت دهم تصویب شد اما ابلاغ نشد اما می بینیم که این دولت به محض ورود این قانون را به جریان انداخت و اثرات مثبت آن را در بخش خصوصی شاهدیم و یا بسیاری از مصوباتی که به ضرر بخش خصوصی بوده در این دولت تعدیل شده است.

افشار با اشاره به اینکه توسعه از مسیر میدان دادن به بخش خصوصی حاصل می شود گفت: این دولت تنها دولتی است که به بخش خصوصی اهمیت ویژه ای داده است.

وی با اشاره به اینکه  دراین دولت به دلیل گشایش ها طرح های نیمه تمام راه افتاده اند گفت: مثلا در ابتدای دولت نهم در یکی از شرکت های وابسته 750 نفر شاغل بودند که در ابتدای سال 91 این تعداد به 200 نفر رسید اما با اقدامات  انجام شده در این دولت اکنون 450 نفر بازگشت داشته اند.

وی با ابراز امیدواری از اینکه دولت یازدهم ادامه یابد خاطرنشان کرد: با تداوم سیاست های دولت یازدهم اقتصاد کشور به گردش در خواهد آمد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز